وقتی یک کودک کار جور مسئولان بی‌کفایت را می‌کشد!

آفتاب یزد- گروه شبکه: یکی از مشکلاتی که قطعی برق درسطح شهر به وجود آورده در خصوص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی است. به طوری که با هر بار قطع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هم از کار می‌افتند. این مسئله سبب ایجاد ترافیک و بی‌نظمی‌هایی در عبورو مرور ماشین‌ها شده است. حتی از آنجایی که راهنمایی و رانندگی از نیروی کمی در این راستا برخوردار است، مدیریت این حجم از بی‌نظمی و ترافیک برایشان دشوار است. حال به تازگی ویدئویی از قطعی برق وترافیک به وجود آمده در منطقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یک کودک کار دارد ترافیک را مدیریت می‌کند. این کار او با بازتاب‌های مثبتی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.
یکی از کاربران در این باره نوشته است: «کودک کار به کمک پلیس آمده ونقش خودشو در حل مشکل ترافیک به خوبی ایفا میکنه».
دیگری نوشت: «یک کودک کار در پی رفتن برق چراغ راهنمایی رانندگی داره گره ترافیک رو باز میکنه و چقدر هم مسئولانه و درست این کار رو انجام میده. ما همه شهروندان خوب و قانونمداری بودیم».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «این کودک کار درسایه سنگین بی‌مسئولیتی مدیران و قطعی برق به این قشنگی مثل یک پلیس ماهر ماشین‌ها رو راهنمایی میکنه تا مشکل ترافیک حل شه».


کاربر دیگری گفته است: «مگه همین صحنه‌ها جیگر سوخته مون از قطعی برق رو خنک کنه. احساس مسئولیت کودک کار سر چهارراه برای هدایت خودروهای درگیر در ترافیک به هنگام خاموشی چراغ سر چهارراه».
کاربران دیگر نوشته اند: «اگر انسانها در جایگاه واقعی خودشون قرار بگیرن، این کودک کار یه پلیس نمونه میشه»، «اگه اداره کشور را بدن دست خود مردم خیلی خیلی بهتر است و کشور در شرایط ایده ال اداره میشه».