همه مزایده‌ها و مناقصه‌ها تا استقرار دولت جدید به تعویق ‌افتاد

  معاون قضایی دادستان کل از صدور بخشنامه‌ای به دادستان‌های سراسر کشور مبنی بر به تعویق افتادن همه مزایده‌ها و مناقصه‌ها تا استقرار دولت جدید خبر داد.
سعید عمرانی به خبرگزاری ایرنا گفت: صیانت از حقوق عامه و مصالح کشور اقتضا می‌کند در فرصت‌اندکی که تا استقرار دولت جدید مانده، این مزایده‌ها و مناقصه‌ها انجام نشود و دولت جدید بعد از استقرار درباره مزایده‌ها و مناقصه‌ها تصمیم گیرد تا درآمدهای حاصله در جای خود مصرف شود.
عمرانی افزود: تصمیمات وزارت صمت در برگزاری مزایده‌ها و مناقصه‌ها به هیچ وجه خلاف قانون نیست و اشکال قانونی نیز وجود ندارد اما از آنجا که دادستان‌ موظف به صیانت از حقوق عامه است و هر جا ببیند حقوق عامه در خطر قرار دارد باید ورود کند، حفظ حقوق عامه و مصالح کشور اقتضا می‌کند برگزاری مزایده‌ها و مناقصه‌ها فعلا به تعویق بیفتد.
وی ادامه داد: در برگزاری این مزایده‌ها و مناقصه‌ها تراکنش مالی عظیمی اتفاق می‌افتد و حالا که رئیس‌جمهور منتخب مشخص شده و فرصت‌اندکی نیز تا استقرار دولت جدید باقی مانده چه عجله‌ای برای برگزاری این مزایده‌ها وجود دارد، مگر قرار است در این فرصت‌اندک چه اتفاقی بیفتد؟
سایر اخبار این روزنامه
آقای روحانی! نابلدی و بی‌تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید جریان تحریف مشغول کار است!(یادداشت روز) اخبار ویژه حشدالشعبی: انفجار دکل‌های برق عراق کار عربستان است اقدامات سؤال‌برانگیز دولت در روزهای پایانی از افتتاح‌های نمایشی تا هزینه‌تراشی برای دولت سیزدهم مذاکرات بین‌الافغانی در تهران /ظریف: به صلح در افغانستان کمک می‌کنیم الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی سپاه از موشک زمین‌پایه الماس تا تجهیز بالگردها به موشک نقطه‌زن قائم 114 تولیدکنندگان برق 3 سال است نمی‌توانند وزیر نیرو را ببینند! تعاملات علمی و آموزشی میان ایران و عراق تقویت شود فصل نو(نگاه) ناهماهنگی آمار توزیع واکسن با میزان تزریق در کشور همه مزایده‌ها و مناقصه‌ها تا استقرار دولت جدید به تعویق ‌افتاد سفر هیئت پارلمانی ایران به سوریه با هدف ارتقاء روابط تهران و دمشق و تعاملات تجاری و اقتصادی ارز 4200، نمونه کاملی از زمینه ایجاد فساد و رانت بود آقای روحانی! نابلدی و بی‌تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید آقای روحانی! نابلدی و بی‌تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید