سفر هیئت پارلمانی ایران به سوریه با هدف ارتقاء روابط تهران و دمشق و تعاملات تجاری و اقتصادی


هیئتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تقویت روابط پارلمانی و توسعه روابط مردمی بین ایران و سوریه به دمشق سفر کرد.
به گزارش فارس، این هیئت به ریاست عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دمشق سفر کرده است ضمن اینکه در هیئت پارلمانی ایران احمدحسین فلاحی، جعفر راستی، سیداحمد آوایی و فاطمه محمدبیگی هم حضور دارند.
عباس گلرو، نائب رئیس‌گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه درباره اهداف این سفر گفت: هدف از این سفر تقویت روابط پارلمانی و توسعه روابط مردمی بین دو کشور است. ظرفیت‌های زیادی برای ارتقاء روابط و تعاملات در زمینه‌های تجاری و اقتصادی وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.
وی‌ تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای تقویت همکاری‌ها در زمینه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با پارلمان سوریه را دارد. در همین راستا گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه آمادگی دارد در راستای تسهیل مناسبات فیمابین گفت‌وگوها و همکاری‌های خود را با نمایندگان مجلس مردمی سوریه تقویت کند.
سایر اخبار این روزنامه
آقای روحانی! نابلدی و بی‌تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید جریان تحریف مشغول کار است!(یادداشت روز) اخبار ویژه حشدالشعبی: انفجار دکل‌های برق عراق کار عربستان است اقدامات سؤال‌برانگیز دولت در روزهای پایانی از افتتاح‌های نمایشی تا هزینه‌تراشی برای دولت سیزدهم مذاکرات بین‌الافغانی در تهران /ظریف: به صلح در افغانستان کمک می‌کنیم الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی سپاه از موشک زمین‌پایه الماس تا تجهیز بالگردها به موشک نقطه‌زن قائم 114 تولیدکنندگان برق 3 سال است نمی‌توانند وزیر نیرو را ببینند! تعاملات علمی و آموزشی میان ایران و عراق تقویت شود فصل نو(نگاه) ناهماهنگی آمار توزیع واکسن با میزان تزریق در کشور همه مزایده‌ها و مناقصه‌ها تا استقرار دولت جدید به تعویق ‌افتاد سفر هیئت پارلمانی ایران به سوریه با هدف ارتقاء روابط تهران و دمشق و تعاملات تجاری و اقتصادی ارز 4200، نمونه کاملی از زمینه ایجاد فساد و رانت بود آقای روحانی! نابلدی و بی‌تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید آقای روحانی! نابلدی و بی‌تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید