پیگیری وضعیت احمد متوسلیان ادامه دارد

 
سردار احمد دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید براینکه معتقد به بازگشت حاج احمد متوسلیان هستیم، گفت: صهیونیست‌ها باید درخصوص اسارت حاج احمد متوسلیان پاسخگو باشند.
وی اظهار داشت: نطفه اولیه محور مقاومت و آنچه موجب شد که در چند جنگ گذشته با رژیم صهیونیستی پیروزی حاصل شود را متوسلیان ایجاد کرده است.
دهقان تأکید کرد: در همه عرصه‌ها، ملتمان پیروزی خلق کرده و جلو رفته است ‌و طرف پیروز ملت بوده است. رمز و راز پیروزی‌ها روحیه جهادی و تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری بوده است، چیزی که شهدا علاقه‌مند آن بوده‌اند. منکر مشکلات و گرانی نیستیم اما در بسیاری از علوم برابری با دنیا می‌کنیم ‌و هر روز بهتر و قوی‌تر شده‌ایم.


در ادامه، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ به این جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی که حاج احمد رزمنده با اخلاص و بی‌نشان‌ اشاره کرد و گفت: یکی از آرزوهای من این است که حاج احمد روزی بازگردند و در محل پادگان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) به ایشان گزارش بدهیم و بگویم بچه‌ها در مکتب تو خوب‌ تربیت شدند.
وی گفت: ما به حاج احمد خواهیم گفت در جبهه مقاومت نسل جوان نام لشکر را در صدر نام لشکرهای پیروز قرار دادند. او یک فرمانده کاملاً با درایت، با تدبیر، با قاطعیت، مقتدر و ولایت‌پذیر بود. قاطعیت، دلاوری و سخت‌گیری ایشان به‌خاطر سختی‌هایی بود که سپری کرده بودند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با تأکید براینکه باید از مکتب حاج احمد متوسلیان و مکتب حاج قاسم سلیمانی بگوییم، افزود: مکاتبه و درخواست و پیگیری و مطالبه همسنگران حاج احمد نام‌گذاری معابر تهران به نام فرمانده بود. با مکاتباتی که با شهرداری تهران صورت گرفت و با مساعدت‌های شورای شهر تهران، بزرگراه فتح به‌نام «حاج احمد متوسلیان» نام‌گذاری
خواهد شد.
امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان نیز در یادواره خورشید دوکوهه اظهار داشت: به نمایندگی از خانواده متوسلیان و مادر بزرگوارم، از متولیان برگزاری این مراسم تقدیر می‌کنم و معتقدیم اینکه مردم همواره علاقه‌مند حاج احمد هستند به‌خاطر عزتی است که خداوند عنایت می‌کند.
وی با بیان‌اینکه شرمنده حاج احمد هستم و از اینکه برادر ایشان هستم، افتخار می‌کنم، گفت: ان‌شاءالله که رئیس‌جمهور آینده تکلیف حاج احمد متوسلیان را روشن کند و خبر موثقی از وضعیت ایشان برای مادرمان حاصل کنند.
علی میرکیانی همرزمان حاج احمد متوسلیان اظهار داشت: حاج احمد آن چیزی نیست که در فیلم‌ها نشان داده شده و خلاصه در چند خاکریز جنوب کشور است.
وی گفت: حاج احمد متوسلیان را باید در کنار ارتش، پیشمرگان کرد مسلمان و نزدیکان و رزمندگان تهران ببینیم. ما در ابتدای حضور در مریوان مورد استقبال ارتش قرار گرفتیم و ارتشی‌ها به ما جا و نان و امکانات دادند، چیزی که کمتر از آن
گفته می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دبیرکل‌ جبهه خلق برای آزادی فلسطین آمریکا زیر پای کابل را خالی کرد 85 درصد افغانستان در اختیار طالبان افغانستان امارت اسلامی آمریکا (یادداشت روز) اخبار ویژه هزاران اسرائیلی پس از تزریق واکسن فایزر، به کرونا مبتلا شدند میزان تزریق روزانه واکسن کرونا از امروز به 400 هزار دُز می‌رسد پیگیری وضعیت احمد متوسلیان ادامه دارد ارتش و سپاه به کمک مردم سیستان و بلوچستان شتافتند /از مهار و درمان کرونا تا آبرسانی روحانی(مرداد 99): مردم باید همه‌چیز را به بورس بسپارند/روحانی(تیر 1400): مردم نباید همه سرمایه خود را به بورس بیاورند! تلاش این دولت توسعه و تعمیق بورس بوده است! سحرگاهی که نقشه کودتا لو رفت پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه‌ای خواستار تحریم مقام‌های ایران شد آتش سوزی و انفجار مهیب در کشتی اماراتی /دوبی: یکی از مخازن سوخت منفجر شد! روحانی با حرف­‌هایش نمک به زخم مشکلات مردم می­‌پاشد آمریکا زیر پای کابل را خالی کرد 85 درصد افغانستان در اختیار طالبان آمریکا زیر پای کابل را خالی کرد 85 درصد افغانستان در اختیار طالبان