قالیباف: وقت مردم را با مدیریت‌های غلط تلف کردیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت‌ها و تصمیمات غلط وقت مردم و کشور را تلف کردیم.
به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از پلت فرم «همدم» که در موسسه تبیان برگزار شد، گفت: همانطور که در عزاداری‌ها فرهنگ اهل بیت را زنده نگه می‌داریم، باید بدانیم فرهنگ اهل بیت این است که فرزند زمان خود باشیم. پلتفرم «همدم» یعنی اینکه فرزند زمان خویش هستیم.
وی افزود: با این پلتفرم با کمترین هزینه بیشترین کار با عدالت و با خطای کم انجام می‌شود.به جای اینکه سازمان‌های بزرگ پرهزینه و پرخرج این کار را انجام دهند یک پلت‌فرم این کار را انجام می‌دهد.
قالیباف با بیان اینکه در خانواده و جامعه چهار مکان بسیار مهم است، افزود: منزل، مسجد، مدرسه و محله مکان‌های مهم هستند. به خانواده، منزل، به معلم، مدرسه، به جامعه پذیری، محله و به رویکرد تربیت درست اسلامی، مسجد می‌گویند.


رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدوارم با این نگاه همه دست به دست هم بدهیم و بتوانیم کارهای اساسی و جدی را پیش ببریم و از فرصت‌هایی که در کشور در بُعد نیروی انسانی، ظرفیت‌های اقتصادی وجود دارد استفاده کنیم.
قالیباف گفت: با مدیریت‌های غلط و تصمیمات غلط تر وقت مردم و کشور را تلف کردیم. باید به خودمان بیاییم و بفهمیم که این گونه نمی‌شود. باید فرزند، زمان خویش باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
آتزوری فاتح یورو 2020؛ جام به رم رفت لاجوردیها بر بام فوتبال اروپا محمد یوسفی آرامش فراخوان سخت‌گیری ملی! «ابتکار» وضعیت اقتصاد در ماه‌های آتی را بررسی کرد کاهش سود بین بانکی، سیگنالی برای خیزش بورس؟ ICUها پُر شد دلتا؛ ویروس غالب در تهران بیانیه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت طرح آزادسازی معادن ربطی به موضوعات سیاسی و انتخابات ندارد طالبان تفاوت کرده است؟ تغییر استراتژی اصولگرایان مقابل طالبان از زمان شیوع کرونا در ایران تا امروز، بر ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک چه گذشت؟ سرنوشت چوب‌های سرگردان رهبر ارکستر وزیر امور خارجه بیست و دومین گزارش سه ماهه از روند اجرای برجام را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد آخرین گزارش ظریف رئیس قوه قضائیه بر ادامه مسیر تحول با رویکرد «تحول و تعالی» این دستگاه تاکید کرد ده فرمان محسن اژه‌ای قالیباف: وقت مردم را با مدیریت‌های غلط تلف کردیم در دیدار با سفیر ایران در مسکو مطرح شد تاکید دادستان بر تسریع پیوستن ایران به کنوانسیون حقوقی دریای خزر آمریکا: حامی تجمعات در کوبا هستیم اعتراضات بی‌سابقه در خیابان‌های کوبا حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم طالبان چگونه بعد از ۲۰ سال دوباره قدرت گرفت؟