قالیباف در بازدید نظارتی از مرکز پایش صنعت برق کشور: شاهد ناترازی در عرصه مدیریت‌ هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از موضوع قطعی برق ناراحت هستند و این موضوع مطالبه به حقی است، گفت: متاسفانه امروزه شاهد ناترازی در عرصه مدیریت‌ها هستیم تا امکانات لذا مشکلات در حوزه‌های مختلف ایجاد می شود.
به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه، 25 تیر ماه، از مرکز ملی شبکه راهبری شبکه برق ایران و مرکز پایش صنعت برق کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل مرتبط با این حوزه قرار گرفت. قالیباف پس از بازدید از مراکز یاد شده ضمن تقدیر از زحمات و تلاش همه افراد در مجموعه صنعت آب و برق کشور گفت: فعالیت این صنعت کاری پرزحمت محسوب می‌شود و این حوزه نقش کلیدی در امنیت، سلامت، اقتصاد، معیشت و ... دارد زیرا خدمات آن پایه‌ای و اساسی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این روزها مردم از موضوع قطعی برق ناراحت هستند و مطالبه این موضوع به حق است، اظهار کرد: این موضوع با حضور وزیر نیرو در جلسات صحن علنی مجلس و کمیسیون‌ها به صورت دقیق بررسی شد اما باید تاکید کرد مردم ما مدیران را انتخاب کردند تا وقتی مشکلات پیش می‌آید، بتوانند امور را مدیریت کنند.
قالیباف با اشاره به اینکه شاهد ناترازی در حوزه برق کشور هستیم، افزود: این ناترازی در همه بخش‌ها وجود دارد و اشکالاتی را ایجاد می‌کند، به عنوان مثال در موضوع بودجه، بانک‌ها، صندوق‌های بازنشستگی شاهد ناترازی هستیم و تا زمانی که این مسائل حل و فصل نشود، مشکلات وجود خواهد داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این ناترازی‌ها در حوزه‌ مدیریتی وجود دارد و لذا در امکانات مشکلی نداریم، بیان کرد: این مهم به دلیل این است که رویکردها و سیاست‌هایمان در کارها مشخص و پایدار نیست؛ به عنوان مثال مجلس در اقدامی مرتبط با حوزه برق کشور یکی از رویکردها را اصلاح کرد در حالی که این موضوع می‌توانست 10 سال قبل انجام شود.