دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با رئیسی

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری منتخب، در ادامه دیدارهای مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس‌ جمهوری منتخب، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز یکشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این دیدارها با تبریک موفقیت رئیسی در انتخابات و آرزوی توفیق برای وی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه متبوع خود ارائه کردند.
سایر اخبار این روزنامه
از لباس رسمی کاروان ایران در المپیک رونمایی شد بازتاب منفی مانتوی آبی و کت و شلوار پلوخوری! علیرضا صدقی عیارسنجی سیاسیون در بزنگاه‌ها «ابتکار» عوامل موثر در افزایش تورم را بررسی کرد دشواری‌های حل مشکل تورم در دولت سیزدهم چه تدبیری برای برون رفت از مشکلات جنوب کشور خواهد شد؟ چالش مردم خوزستان با معیشت و جان به دنبال حاشیه‌های به‌ وجود آمده برای اصغر فرهادی در حاشیه کن بررسی شد فرهادی زیر تیغ سیاسی‌کاری چرا هر روز دسترسی به مواد مخدر آسان‌تر می‌شود؟ قیمت نزولی مخدرها در اوج گرانی‌ها پشت پرده تقاضای تامین امنیت فرودگاه کابل توسط ترکیه چیست؟ لقمه بزرگ افغانستان برای دهان اردوغان توئیت عباس عراقچی با واکنش وزارت خارجه آمریکا روبه‌رو شد جدال لفظی مقامات ایران و آمریکا موضع‌گیری قالیباف درمورد مشکل آب خوزستان، واکسن کرونا، قطع برق و ... پیام عربی آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان فرصت فتنه انگیزی در مطالبات مشروع خود را به دشمنان ندهید دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با رئیسی