هرگز مردم خوزستان را تنها نخواهیم گذاشت

فرمانده کل سپاه ‌گفت: مردم خوزستان، مردم نجیب، صبور و بزرگواری هستند که مشکلات این استان همیشه برای همه کشور مسأله بوده و امروز همه مردم ایران دوش به دوش این مردم نجیب در کنار آنان هستند.
به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در حاشیه سفر خود به استان خوزستان جهت بررسی آخرین وضعیت تنش آبی در این استان گفت: پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حل فوری مسائل استان خوزستان، تمام مسئولان چه در دولت و چه نیروهای مسلح و چه در دیگر دستگاه‌های کشوری، امروز تمام قد در کنار مردم خوزستان هستند.
وی افزود: مسائل فعلی استان خوزستان، مهم‌ترین مسأله کل کشور است که پیرو دستور رهبر معظم انقلاب به جدی‌ترین مسائل کشور تبدیل شده لذا سپاه بر اساس تعهدی که نسبت به مردم دارد، امروز با تمام قدرت و توان و امکانات به کمک مردم خوزستان آمده ‌و مانند‌ رویدادهای گذشته دوش به دوش مردم تا رفع کامل مشکلات خواهد ماند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سفر من به استان خوزستان در جهت بررسی آخرین اقدامات انجام شده توسط سپاه خوزستان در جهت آبرسانی و حل مسائل آبی استان بوده است که خداراشکر اقدامات بزرگی تاکنون انجام شده و قابل ستایش است.


سردار سلامی در ادامه گفت: در خصوص طرح آبرسانی غدیر پیشرفت خوبی به انجام رسیده ‌و در خصوص آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی، تاکنون 60 تانکر 30 هزار لیتری در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که بر اساس برنامه ما 150 تانکر دیگر وارد این عرصه می‌شوند. سردار سلامی در این سفر با تعدادی از روستاییان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
سخنگوی ناجا هم با تقدیر از همکاری و همراهی مردم خوزستان با نیروی انتظامی گفت: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه‌های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ‌گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.
به‌گزارش خبرگزاری صدا‌وسیما، سردار مهدی حاجیان در خصوص آخرین وضعیت امنیتی استان خوزستان، گفت: مردم ولایی و معتقد استان خوزستان با جدا کردن راهشان از اشرار و منافقان، در بازگشت امنیت و آرامش مجدد به استان نقش مهمی ایفا کردند که این هوشیاری و آگاهی قابل تقدیر است.
این مقام ارشد انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره ضرغام پرست؛ شهید راه نظم و امنیت در استان خوزستان و جانفشانی کلیه رده‌های اجرایی و اتخاذ تمهیدات مناسب و هدایت مستمر و منظم عملیاتی و اشراف اطلاعاتی را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در خنثی‌سازی تحرکات دشمنان نظام دانست و گفت: الحمدلله هیچ‌گونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد و همه نقاط حساس شهرستان‌های استان تحت مدیریت و کنترل قرار گرفته و تا این لحظه، بدون رویداد خاصی امنیت حکمفرماست.