کیوسک مطبوعات جهان

تایمز
تیترِ «موارد ابتلا به کووید کاهش یافته، زیرا واکسیناسیون وضع را کاملا عوض کرده» گفته انگلیس برای اولین‌بار از شروع همه‌گیری، شاهد کاهش مداوم موارد ابتلا به کرونا، در حالت خارج از قرنطینه، است؛ شاهدی بر عبور از موج سوم. تصویر اصلی با عنوان «ارواح خیس» فردی را در سیل لندن نشان می‌دهد: «بعد از بارش سیل‌آسا، پارک سنت‌جیمزِ لندن به‌شدت متأثر از بدترین سیلِ دهه‌های اخیر، است.»
گاردین
تیترِ «تأکید به جوانان برای تزریق واکسن؛ هنگامی که پزشکان درباره بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو هشدار می‌دهند» از افزایش تعداد جوانانی که به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری می‌شوند، گزارش می‌دهد، جوانانی که بیشترشان واکسینه نشده‌اند. تصویر با عنوان «گیلز آغازگر مدال‌آوری بریتانیای بزرگ در المپیک توکیو» چلسی گیلز را مدال به ‌دست در بازی‌های المپیک توکیو نشان می‌دهد. گیلز مدال برنز را در رشته جودو به دست آورد.



نیویورک‌تایمز
نیویورک‌تایمز بر واکسیناسیون در آمریکا و مشکلات پیش‌رو متمرکز است. تصویر با این توضیح آمده: «تلاشِ روبرتا موزس از اعضای شبکه‌ حامیان واکسیناسیون که در شهر شروپورت ایالت لوئیزیانا خانه‌به‌خانه می‌رود تا افراد را برای واکسیناسیون کووید-19 ثبت‌نام کند.» تصویر با این تیترها همراه است: «نبردهای رسمی برای واکسیناسیون در لوئیزیانا»؛ «شایعات و بی‌اعتمادی باعث کندی پیشرفت واکسیناسیون می‌شود» و «واکسیناسیون بیشتر، کلید متوقف‌کردن موج جدید ابتلاست.»