دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه ناجا درکمتر از 10 ساعت

  رئیس‌پلیس پایتخت با اشاره به نحوه شهادت سرباز وظیفه «عبدالجبار مختوم نژاد» از دستگیری عامل این جنایت در کمتر از 10 ساعت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم زاده جمعی کلانتری 110 پلیس پیشگیری پایتخت حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نایل آمد، بیان داشت: عامل شهادت این مامور وظیفه‌شناس که دارای چندین فقره سابقه محکومیت می‌باشد پس از اینکه ناجوانمردانه و با ضربات متعدد چاقو مامور عزیز ناجا را شهید می‌کند از محل متواری می‌شود.
رحیمی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته این فرد جانی در کمتر از
10 ساعت در خارج از محدوده تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد. وی ادامه داد: در حال حاضر این فرد در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و تحقیقات از او ادامه دارد.


فرمانده انتظامی تهران با تسلیت شهادت این مامور ناجا‌،اظهارداشت: شهادت همکار عزیزمان وظیفه عبدالجبار مختوم‌نژاد موید مجاهدت، رشادت و جانفشانی نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت کشور عزیزمان می‌باشد. رحیمی گفت: نیروی انتظامی امروز مجاهدانه از حدود و ثغور و حریم و حرمت کشورمان دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد بدخواهان خلل و خدشه‌ای به این مهم وارد نماید.
گفتنی است، بعد از ظهر شنبه 9 مرداد، تیم عملیاتی پلیس پایتخت حین ماموریت انتظامی، با متهمی که قصد متواری شدن داشت درگیرشد، که طی این درگیری سرباز عبدالجبار مختوم‌نژاد بر اثر ضربات چاقو در قلب مجروح شد. شهید مختوم‌نژاد که با رشادت و دلاوری مانع از فرار متهم شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود.