فرماندهی اقتصاد به دست دبیر مجمع تشخیص مصلحت محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری شد

رئیس جمهوری، با صدور حکمی محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهوری، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد.
به گزارش ایسنا، محسن رضایی میرقائد متولد سال ۱۳۳۳ مسجد سلیمان و دانش آموخته مقطع دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران است که فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت ۱۶ سال (۱۳۶۰ تا ۱۳۷۶) و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۷۶ تاکنون را در سوابق اجرایی و مدیریتی خود دارد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر آینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با چه چالش‌هایی روبه‌رو است؟ گردنه سخت گردشگری و سکان‌دار جدید پیمان مولوی رویکرد سیستمی در اقتصاد ایران نایاب است فرماندهی اقتصاد به دست دبیر مجمع تشخیص مصلحت محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری شد رویکرد دولت سیزدهم نسبت به غرب چه خواهد بود مقابله یا مذاکره؟ رئیس دفتر رییس جمهوری: دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها کمر همت بسته است «ابتکار» سیگنال‌ وزیر پیشنهادی نفت به بازارها را بررسی کرد راه دشوار دور زدن تحریم با تهاتر همه وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی به جز حسین باغ‌گلی رای آوردند اعتماد حداکثری مجلس به دولت رئیس جمهوری در مجلس‌: معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که به مردم قول داده بودم محسنی اژه‌ای: برای مردمی که توان پرداخت هزینه‌های کارشناسی را ندارند باید چاره‌جویی شود اولین انتخابات پارلمانی قطر کارشکنی عربستان و امارات علیه «دوحه» آنچه اکنون خودی را نشانه گرفته است افغانستان آزمایشگاه فن‌آوری‌های غرب بایدن: داعش دنبال حمله به فرودگاه کابل است جدیدترین خبرها از منع تردد در جاده‌ها سفر همچنان ممنوع