رئیس دفتر رییس جمهوری: دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها کمر همت بسته است

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها، کار جهادی و خدمت به مردمی که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.
به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه معاونین سیاسی سابق و جدید دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب قرار داریم، گفت: آغاز فعالیت دولت سیزدهم با آغاز اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصادف شده و کارگزاران این دولت به عنوان مجموعه‌ای که با رای ملت بزرگ ایران توفیق خدمتگزاری یافته‌اند، مصمم هستند خدمتی شایسته به مردم ایران اسلامی ارائه کنند.
اسماعیلی اظهار کرد: الگوی عمل دولت سیزدهم دقیقا منطبق بر محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داده و برای جبران نقصان‌ها و کارهای بر زمین مانده از توفیقات و دستاوردها الگوبرداری خواهد کرد.
وی تصریح کرد: لازمه جبران کاستی‌های گذشته و البته عمل به ماموریت‌های چله‌ دوم انقلاب اسلامی کار جهادی، مضاعف و شبانه‌روزی است و این دولت برای کار جهادی و خدمت به مردمی که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.


رییس دفتر رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود با تشکر از خدمات و تلاش‌های فریدون وردی‌نژاد معاون سیاسی سابق دفتر رئیس جمهوری، انتصاب محمد جمشیدی به این مسئولیت را بیانگر نگرش تخصص محور دولت سیزدهم دانست و گفت: جمشیدی از اساتید صاحب‌نظر و برجسته حوزه روابط بین‌الملل هستند که توانمندی‌ها، سوابق و اشراف بسیار سازنده و مثبتی دارند.
محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهوری نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: برای مدیریت موثر ضرورت دارد تلاش کنیم با توجه به تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی نگاهی رو به جلو داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه بدخواهان تلاش داشتند جمهوری اسلامی را بین مفاهیم نهضت و نظام بودن درگیر نگاه دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه مفهوم نظام انقلابی، بر این دوگانه خط بطلان کشیده و تاکید کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه و رویکرد انقلابی، اهداف خود را دنبال خواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر آینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با چه چالش‌هایی روبه‌رو است؟ گردنه سخت گردشگری و سکان‌دار جدید پیمان مولوی رویکرد سیستمی در اقتصاد ایران نایاب است فرماندهی اقتصاد به دست دبیر مجمع تشخیص مصلحت محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری شد رویکرد دولت سیزدهم نسبت به غرب چه خواهد بود مقابله یا مذاکره؟ رئیس دفتر رییس جمهوری: دولت سیزدهم برای جبران کاستی‌ها کمر همت بسته است «ابتکار» سیگنال‌ وزیر پیشنهادی نفت به بازارها را بررسی کرد راه دشوار دور زدن تحریم با تهاتر همه وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی به جز حسین باغ‌گلی رای آوردند اعتماد حداکثری مجلس به دولت رئیس جمهوری در مجلس‌: معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که به مردم قول داده بودم محسنی اژه‌ای: برای مردمی که توان پرداخت هزینه‌های کارشناسی را ندارند باید چاره‌جویی شود اولین انتخابات پارلمانی قطر کارشکنی عربستان و امارات علیه «دوحه» آنچه اکنون خودی را نشانه گرفته است افغانستان آزمایشگاه فن‌آوری‌های غرب بایدن: داعش دنبال حمله به فرودگاه کابل است جدیدترین خبرها از منع تردد در جاده‌ها سفر همچنان ممنوع