وزیر کشور: رسیدگی به مطالبات مردم مهمترین برنامه وزارت کشور است

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور با تمام ظرفیت های قانونی در جهت حل مشکلات مردم قدم بر خواهد داشت، گفت: توجه به مطالبات مردم مهمترین برنامه و رویکرد وزارت کشور است و امید دارم در این عرصه با همراهی سایر دستگاهها بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.
به گزارش ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق به من داده شد که بتوانم در این سنگر باشم امانت بزرگی است این امانت را طوری حفاظت کنیم که مورد رضایت خداوند باشد.
وی با بیان اینکه در چارچوب های قانونی و ارزشهای انقلابی با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود، تصریح کرد: در این شرایط بسیار مهم و حساس کشور عزیز و سربلند مان باید بتوانیم مطالبات مردم را به نحو موثری انجام دهیم.
وزیر کشور با تشریح این موضوع که طبیعتا امروز قبل از هر چیزی رسیدگی به مطالبات مردمی در صدر توجهات قرار دارد؛ خاطرنشان کرد: در رابطه با مشکلاتی که مردم دارند باید مسائل را دنبال کنیم طبیعتا یکی از مسائل هم کرونا است قرارگاه‌های عملیاتی کرونا در وزارت کشور را جزو موضوعات اولیه ما خواهد بود.


وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت هایش به دیگر دستور کارهای مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: مسائل مرتبط با وزارت کشور از جمله استانداران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران برای چگونگی کمک به معیشت مردم و رفع مشکلاتشان مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
وحیدی در خصوص تحولات افغانستان هم بیان داشت: با توجه به مواردی که همگی مستحضر هستند در افغانستان بعضی از مردم این کشور به مرزهای ما آمدند و با ترتیبی که انجام شد به خوبی ساماندهی شدند و همچنین با هماهنگی‌هایی که با مسئولین دولتی در افغانستان شده بخشی از اینها برگشتند بخشی هم برخواهند گشت و هم اکنون مشکلی در مرزها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: طبیعتا افغانستان یک همسایه مهم ما است و با گفتگوهای گروه‌ها و جریان‌های مختلف در غیاب امریکایی‌ها ناآرامی در منطقه نداریم و در این بستر جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه حامی ملت بزرگ افغانستان است.