در گذشت دو روز نامه‌نگار بر اثر ایست قلبی و کرونا

صولت فروتن روزنامه‌نگار به‌علت ایست قلبی درگذشت. همچنین مایا شرفی ـ خبرنگار فرهنگی و فعال رسانه‌ای در سن 39 سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

گروه اجتماعی : صولت فروتن روزنامه‌نگار عصر روز شنبه، ششم شهریور ماه به‌علت ایست قلبی درگذشت.
مرحوم فروتن سردبیر سابق نشریه قوه قضائیه و از روزنامه‌نگاران قدیمی بود. او با روزنامه‌های کیهان و جام‌جم و آتیه نیز همکاری کرده بود و سردبیر پرتال قوه قضائیه بوده است.


همچنین شنبه شب مایا شرفی ـ خبرنگار فرهنگی و فعال رسانه‌ای در سن 39 سالگی نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. این رونامه‌نگار که مدتی به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با روزنامه همشهری و خبرگزاری صبا همکاری داشته است.  به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شفقنا معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز، در پیامی درگذشت زنده‌یاد «صولت فروتن» روزنامه‌نگار قدیمی و سردبیر سابق نشریه قوه قضائیه را تسلیت گفت. در پیام محمد خُدادی آمده است: خبر درگذشت زنده‌یاد صولت فروتن، روزنامه‌نگار خوش‌قریحه و سردبیر سابق نشریه قوه قضائیه موجب تألم بسیار شد. اینجانب درگذشت این همکار قدیمی را به خانواده گرامی‌اش و جامعه رسانه‌ای کشور، تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان، دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی مسألت دارم.