با حکم رئیس جمهوری محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حکمی محمد اسلامی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، محمد اسلامی با حکم رئیس‌جمهوری به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.
محمد اسلامی که پیش از این وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم بود، متولد ۱۳۳۵ در شهر اصفهان و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان است.
استانداری مازندران، معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعاملی شرکت صنایع هواپیماسازی ایران از دیگر سوابق اجرایی محمد اسلامی است.
سایر اخبار این روزنامه
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد دستور اقتصادی رئیس جمهوری برای کنترل بازار ارز و نرخ تورم علیرضا صدقی توقف چرخه خشونت به مثابه یک ضرورت ترکیب معاونت‌های دولت، فراجناحی و متنوع‌تر خواهد شد؟ جاماندگان دولت روحانی در پاستور هر ۳ دقیقه یک نفر از کرونا می‌میرد پیک پنجم تمام نشدنی 30 میلیون دلار در روز برای یک نبرد بی حاصل رکوردشکنی‌های آمریکا در جنگ 20 ساله افغانستان ریز و درشت لیگ برتر بیستم؛ ضعیف در ستاره‌سازی و بد سلیقه در برنامه‌ریزی از چمن‌های بی‌کیفیت تا سکوهای خالی سخنگوی هیات رئیسه مجلس: طرح جهش تولید مسکن، به زودی ابلاغ و لازم‌الاجرا می‌شود «ابتکار» عوامل موثر بر تورم را بررسی کرد چالش‌های تنش زدایی از بازار ارز با حکم رئیس جمهوری محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی شد امیر عبداللهیان: ایران و سوریه در حال ترسیم نقشه توسعه فعال همکاری‌های اقتصادی و تجاری هستند تظاهرات افغان‌های مقیم یونان در مقابل سفارت آمریکا ده‌ها کشته و زخمی در حمله انصارالله به پایگاه العند سرلشکر باقری: توسعه قدرت دفاعی یک وظیفه قطعی و اجتناب‌ناپذیر است واردات سوخت از ایران چگونه طرح معروف آمریکا ضد لبنان را ناکام می‌گذارد؟