محمد باقر قالیباف: ظرفیت قانونی برای مسکن‌سازی با تایید طرح جهش تولید مسکن فراهم شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تایید طرح «جهش تولید مسکن» از سوی شورای نگهبان، ظرفیت‌های قانونی لازم را برای تحقق نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم فراهم کرد.
به گزارش ایسنا، قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «‏یکی از اولویت های مجلس از زمان آغاز به کار، حل مشکل مسکن بود که تایید طرح «جهش تولید مسکن» از سوی شورای نگهبان، ظرفیت‌های قانونی لازم را برای تحقق نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم فراهم کرد. ‏امیدوارم دولت بتواند با برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده و دقیق این مطالبه به حق مردم را برآورده سازد.»
سایر اخبار این روزنامه
آذری جهرمی، صالحی و ظریف در کلاب هاوس چه گفتند؟ رازهای سر به مُهر مانده ظریف جلال خوش‌چهره بازی پلیس خوب، پلیس بد با طالبان چگونه از ورود لامبدا به کشور جلوگیری کنیم؟ «لامبدا» در همسایگی ایران چه کسی سکان سازمان سینمایی را به عهده خواهد گرفت؟ چالش سینمایی وزیر جدید تلاش فرانسه برای تکرار نقش خود در زمان انقلاب ایران نشست بغداد، یخ روابط ایران و کشور‌های عربی را ذوب می‌کند؟ حقانی‌ها رفتار خود را بهبود بخشیدند؟ شبکه مخوف حقانی در قلب حکومت طالبان «ابتکار» به بررسی وضعیت بازار سرمایه در ماه‌های آتی پرداخت روزهای مبهم و پر التهاب بورس محمد باقر قالیباف: ظرفیت قانونی برای مسکن‌سازی با تایید طرح جهش تولید مسکن فراهم شد خطیب‌زاده : بن‌بست غیر قابل حل با عربستان نداریم چرا آمریکا در افغانستان شکست خورد؟ عضو مجلس خبرگان: انقلابی بودن معلول خردورزی و عقلانیت است روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای اعلام کرد رئیس مجلس درباره موضوع تصاویر دوربین زندان اوین اظهار نظری نکرده است معاون رئیس جمهوری: رئیس جمهوری برنامه های تحول آفرین دارد