معاون رئیس جمهوری: مردم مثل همیشه صبر پیشه کنند

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس گفت: حل معضلات اقتصادی و سلامت زمانبر است و هر چند نباید در این خصوص تعلل کرد ولی از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند.
به گزارش ایسنا سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهوری در امور مجلس دوشنبه شب هشتم شهریور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دوران سختی را پشت سرگذاشته‌ایم که ترور شخصیت‌های بزرگ بخشی از آن است.
حسینی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور داریم که ۱۲ هزار نفر از آنان توسط گروهک منافقین به شهادت رسیده‌اند، گفت: گروهک منافقین با حمایت‌های دشمنان، انقلاب اسلامی را متهم به خشونت می‌کند.
وی توضیح داد: غربی‌ها منتظر هستند تا فردی به جرم جاسوسی در ایران اسلامی دستگیر شود آنگاه شروع به داد و فریاد کنند.


حسینی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت اضافه کرد: شهید رجایی و شهید باهنر خصوصیات ارزنده‌ای داشتند و خدمات ویژه‌ای به مردم ارائه دادند.
معاون رئیس جمهوری در امور مجلس بیان کرد: در کنار گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افراد ویژه‌ای هم داشتیم که امروز یادی از آنها نمی‌شود که بنی صدر یکی از آنها است.
وی تاکید کرد: تاریخ معاصر ایران باید بازگو شود چون مایه عبرت است و بدون شک حوادثی که در ۴۰ سال گذشته برای کشور رخ داده اکنون نیز برای ما عبرت خواهد بود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هدف دولت سیزدهم بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید ارگان‌ها و نهادها در این مسیر حرکت کنند چراکه جبهه مقاومت چشم به ایران اسلامی دوخته است.
حسینی ابراز کرد: اگرچه مشکلات بسیاری داریم اما قوای سه گانه، نهادهای انقلابی و مردم پای کار هستند تا مشکلات از میان برداشته شود.
معاون رئیس جمهوری در امور مجلس اضافه کرد: حل معضلات اقتصادی و سلامت زمانبر است و هر چند نباید در این خصوص تعلل کرد ولی از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند.
وی ادامه داد: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های نظام می‌توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.
این مسئول افزود: اکنون زمینه برای پیشرفت کشور مساعد است و مردم باید با تمام وجود و مثل چهار دهه گذشته در کنار مسئولان برای حل مشکلات گام بردارند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» پیامدهای احتمالی اجرای طرح جهش تولید مسکن را بررسی کرد پیامدهای وعده‌های بزرگ در بازار مسکن ژوبین صفاری دعوت به صبوری بدون چشم‌انداز چرا بازار لوازم التحریر همچنان روزهای رکود را پشت سر می‌گذارد؟ دفتر مشق‌ها در انتظار بازگشایی مدارس سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرد صحنه‌های منتشر شده از زندان اوین قابل توجیه نیست پرونده‌ای از اولین سفر دیپلماتیک وزیر خارجه تازه نفس از بغداد تا دمشق؛نگاه‌ها به وزرای خارجه ایران و عربستان بود روحانی و لاریجانی می‌توانند جای خالی آیت الله هاشمی را پر کنند؟ جریان اعتدال و بحران بی‌بزرگ‌تری آمریکا خارج شد، طالبان دوباره قدرت گرفت نقطه پایان بر یک جنگ بی‌حاصل محسنی اژه‌ای: طراحی سازوکار هماهنگی بخش‌های نظارتی قوه قضائیه در حال پیگیری است معاون رئیس جمهوری: مردم مثل همیشه صبر پیشه کنند شکافی که عمیق تر شده است گزارش مرکز آمار از افزایش فاصله‌ طبقاتی رئیس سازمان مدیریت بحران تهران عنوان کرد پیش‌بینی ۲ میلیون کشته و زخمی در لحظه اول زلزله احتمالی تهران