فرمانده نیروی دریایی ‌ارتش: اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت منطقه را به هم بریزند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت کشورهایی در قالب ستیزه‌جویانه، امنیت و آرامش منطقه را بر هم زنند، گفت: «مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان» نشان از همبستگی ملت‌ها دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار «شهرام ایرانی» در مراسم اختتامیه ششمین دوره «مسابقات بین‌المللی غواصی عُمق ارتش‌های جهان» که به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با رهنمودهایشان ما را به گونه‌ای در مسیر هدایت قرار دادند که بتوانیم به عنوان سربازان خالص میهن عزیزمان طلایه‌دار پیام صلح و دوستی باشیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی سرشار از مردان و زنان برومند، استوار و متعهد به نظام و آرمان‌های اسلامی است، افزود: امروز توانستیم به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت همگان باشد و این مسابقات نشان از همبستگی ملت‌ها دارد که موجب برقراری صلح و دوستی بر پایه استقامت و مقاومت، استکبارستیزی، خودباوری و خودکفایی شده است. فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره مُنادی صلح و دوستی بوده و دستِ دوستی به ملت‌ها داده است، افزود: مطمئن باشید هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه‌جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند. ما روی پای خود ایستادیم و امروز به عنوان کشوری مستقل از حوزه دریا حفاظت می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: امروز وقتی که نیروهای مسلح کشورها در کنار هم قرار می‌گیرند پیام خاصی به دشمن می‌دهد؛ دشمن کوردل این پیام را به خوبی دریافت کن و بدان و بفهم که ملت‌های آزاده با سربلندی، احترام و اقتدار با تو مقابله و تو را بی‌آبرو خواهند کرد.