وزیر بهداشت: تا آخر بهمن، پایان کرونا در کشور اعلام می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌گوید تا قبل از دهه فجر دو دز واکسن کرونا و دز یادآور به هموطنان تزریق خواهد شد.
به گزارش میزان: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص زمان واکسیناسیون عمومی به میزان گفت: به امید خدا دهه فجر پایان کرونا در کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه تا اواخر بهمن واکسیناسیون عمومی انجام خواهد شد، افزود: تا دهه فجر هم تزریق دو دز واکسن کرونا و هم تزریق دز یادآور انجام خواهد شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار امیدواری کرد که زودتر از دهه فجر واکسیناسیون سراسری در کشور پایان یابد.
عین‌اللهی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) حضور پیدا کرده بود، در خصوص زمان صدور مجوز اضطراری برای مصرف واکسن نوترکیب ضد کرونا نورا، بیان کرد: مجوز اضطراری برای مصرف عمومی واکسن نورا با پایان رسیدن فاز ۲ مطالعات بالینی صادر خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
نتیجه ورود سوخت ایران به لبنان چه بود؟ کشتی ایرانی و درهم شکسته شدن هیمنه آمریکا حامد وکیلی افسانه اراده مردم در دره پنجشیر راستی آزمایی خبر‌های رسیده از پنجشیر سخت است به نام طالبان به کام پاکستان؟ کدام هنرمندان افغان در این سال‌ها در ایران رشد کرده‌اند؟ خاک حاصلخیز ایران برای هنرمندان همسایه وزیر بهداشت: تا آخر بهمن، پایان کرونا در کشور اعلام می‌شود عدم جذب پرستار آسیب زیادی به نظام سلامت وارد کرده است فاجعه کمبود پرستار در پیک پنجم کرونا فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی: می‌توانیم در هر پهنه آبی که لازم باشد حضور داشته باشیم «ابتکار» طرح مجلس برای حذف یارانه‌های پنهان از طریق رفراندوم را بررسی کرد همه پرسی برای یک تجربه شکست خورده‌؟! رئیس قوه قضائیه در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد لزوم تغییر برخی قوانین به نفع بانوان رئیسی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: رویکرد دستگاه‌ها از واردات‌محوری به صادرات‌محوری اصلاح شود سرانجام خورشید آزادی بر سراسر فلسطین می‌تابد ایمنی جمعی جامعه و واکسیناسیون کرونا سفیر ایران در بغداد دور چهارم مذاکرات ایران و عربستان برگزار خواهد شد کشاورز سنندجی از مسئولان درخواست یاری دارد فراموشی موضوع قتل عام درختان 11 ساله