یک آرژانتینی، پنجره پرسپولیس را بست

باشگاه پرسپولیس که در 18ماه اخیر و در دوره سه مدیرعامل از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون ناکام مانده بود، حالا با حکم نهایی برای این پرونده مواجه شده است. پس از پرداخت‌نشدن مطالبات سرمربی پیشین پرسپولیس توسط این باشگاه، پنجره نقل‌ و انتقالاتی سرخ‌ها توسط فیفا رسما بسته شد.

پس از به پایان رسیدن مهلت ۳۰ روزه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس و پرداخت‌نشدن مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش، فیفا رسما با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرد پنجره‌ نقل‌ و انتقالاتی این باشگاه بسته شده است.

سرخپوشان 580هزار دلار باید به کالدرون پرداخت کنند که این مبلغ حقوق گابریل کالدرون است که البته با توجه به تأخیر پرسپولیس در پرداخت، با 5درصد سود سالیانه نیز همراه شده و علاوه بر این رقم 25هزار فرانک نیز باید به دادگاه عالی ورزش پرداخت شود.



باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون و دستیارش خوکاکین جمعا به پرداخت ۶۷۵هزار دلار به‌علاوه ۵درصد سود سالانه محکوم شده است.

این محرومیت البته شامل خریدهای جدید پرسپولیس نمی‌شود؛ بازیکنانی که جذب سرخپوشان تا قبل از این شده‌اند، می‌توانند در لیگ قهرمانان و بازی‌های آینده لیگ برتر به میدان بروند و در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان خطری از این بابت پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.