پیام فرمانده کل قوا در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ «نداجا» بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین از این ماموریت خطیر را تبریک می‌گویم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از ماموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.
به گزارش مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از ماموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.
متن پیام فرمانده معظم کل قوا که به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ابلاغ شد، به این شرح است:
بسمه تعالی


بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ماموریت خطیر دریانوردی پهنه‌ی اقیانوس اطلس را که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور انجام شده است، تبریک می‌گویم.
امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارکنان بصیر، غیور و خستگی‌ناپذیر خود در صحنه حاضر است و آماده‌ی مجاهدت در راستای اهداف بلند انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشد. این توانمندی‌ها را حفظ کنید و ارتقاء دهید.
مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به فرمانده و یکایک کارکنان عزیز ناوگروه و دست‌اندرکاران برسانید.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» در گفت‌و‌گو با احمد طالبی نژاد به مناسبت روز ملی سینما بررسی کرد سینما، صنعت بی‌بحران در پساکرونا محمد یوسفی آرامش نگران اصلاح طلبان نباشید ! آیا قطر برای میانجیگری دست به کار شده است؟ نارضایتی تهران از تشکیل دولت طالبان بسیاری از خانواده‌ها رفت و آمد شبانه را بخاطر کرونا قطع کرده‌اند تردیدها برای ممنوعیت تردد شبانه چرا برخی دست به «خودکشی» می‌زنند؟ از فقر تا هفت باور فرهنگی «ابتکار» راهکارهایی را برای حمایت از اقشار کم‌درآمد را بررسی می‌کند فقرا، زیر ذره‌بین کمک‌های فوری ضرورت ورود دادستانی به پروژه واکسیناسیون چه کسانی واکسن را سیاسی کردند؟ پیام فرمانده کل قوا در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ «نداجا» بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین از این ماموریت خطیر را تبریک می‌گویم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد منابع خبری افغانستان: جبهه مقاومت ملی ۳ منطقه پنجشیر را از طالبان پس گرفت کمیته تحقیق در حملات ۱۱ سپتامبر: مدرکی دال بر دست داشتن دولت عربستان وجود ندارد طالبان برادر امرالله صالح را اعدام کرد غریب آبادی: ایران و آژانس بیانیه مشترکی منتشر می‌کنند