تاکید مخبر بر ثبات‌بخشی به بازار بازدید معاون اول رئیس جمهوری از میدان میوه و تره‌بار

معاون اول رئیس جمهوری در بازدید سرزده از یکی از میدان میوه و تره‌بار شهر تهران، بر ثبات‌بخشی به بازار تاکید کرد.
به گزارش فارس، معاون اول رئیس جمهوری با حضور در میدان میوه و تره بار میدان آزادی، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.
محمد مخبر در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، ضمن گفت و گوی صمیمانه با مردم، از نزدیک در جریان مطالبات، انتقادها و پیشنهادات آنها قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین با توضیحات مسئولان میدان میوه و تره‌بار آزادی در جریان روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه قرار گرفت و بر توزیع مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تاکید کرد.


بر اساس این گزارش،‌ معاون اول رئیس جمهوری همچنین با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، از بخش‌های مختلف این مجتمع بزرگ لبنی بازدید کرد.
مخبر در این بازدید که با همراهی سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با توضیحات مدیرعامل این کارخانه پیرامون روند کاری بخش های مختلف این مجموعه، در جریان مشکلات صنایع لبنی و دغدغه‌های تولیدکنندگان این صنعت قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهوری در این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، بر ضرورت ثبات قیمت لبنیات در کشور تاکید کرد.
وی با اشاره به تاثیر محصولات لبنی بر سلامت مردم و ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور، اظهار داشت: باید با همکاری و هماهنگی دولت با بخش خصوصی و کشاورزان و دامداران، بازار این صنعت در کشور را رونق و ثبات بخشید.
سایر اخبار این روزنامه
مخالفان واکسیناسیون چه می‌گویند؟ واکسن ستیزی در گرداب توهم توطئه محمدعلی وکیلی سنگ را بسته‌اند و سگ را گشوده!! اطلاعات شخصی در فضای مجازی چه خطراتی برای کاربران دارد؟ نقض حریم خصوصی، بزرگترین دغدغه کاربران تاکید مخبر بر ثبات‌بخشی به بازار بازدید معاون اول رئیس جمهوری از میدان میوه و تره‌بار در شمال تهران نرخ‌ها فضایی شده است کوچ دلالان مسکن از شمال تهران به ترکیه «ابتکار» راهکارهای موثر در افزایش سرمایه‌گذاری را بررسی کرد چالش ثبات اقتصادی برای جذب دوباره سرمایه‌گذاری ایران به طور رسمی به عضویت کامل سازمان همکاری‌ شانگهای‌ درآمد تکمیل پازل قدرت در شرق رئیسی در اجلاس سران شانگهای مطرح کرد تروریسم اقتصادی یکی از موانع مهم در همگرایی منطقه‌ای خطیب‌زاده: جزایر سه‌گانه در خلیج فارس، متعلق به ایران است امیرعبداللهیان: مردم آثار اقتصادی عضویت در سازمان شانگهای را خواهند دید گوترش: باید درباره تحریم‌ها علیه طالبان استثناهایی قائل شد کووید و خطر احتمالی تغییر حالت همچنان جهان را تهدید می‌کند زمستان سخت ویروسی؟ استعفای وزیر خارجه هلند در واکنش به رخدادهای افغانستان