نتیجه حماقت تجاوز به ایران، نابودی کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس است!

  سرویس سیاسی-

دکتر حمزه زوبع، رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مصری طی اظهاراتی در واکنش برخی ادعاهای محافل و رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی، خطاب به سعودی‌ها گفت: وقتی ایرانی‌ها به شما حمله کنند به‌نظرم حق دارید به آنها پاسخ بدهید این ‌یک حق است! ولی شما کوچک‌تر و حقیرتر از آن هستید که بتوانید چنین کاری بکنید چون‌که جنگ در منطقه یک جنگ عادی نخواهد بود.
وی اضافه کرد: چون در این جنگ نابودی خلیج ‌فارس خواهد بود و ایران آسیبی نخواهد دید.


زوبع با بیان اینکه «بعضی‌ها برای شروع جنگ عجله دارند» گفت: بگذارید نقشه این جنگ را توضیح بدهم؛ اگر جنگ الان آغاز شود مثلاً آمریکا بعضی از ارتش‌ها را تحریک کند و به ایران حمله کنند، اولین کشوری که علیه عربستان و به نفع ایران خواهد ایستاد عراق خواهد بود؛ این از اولین کشوری که در شمال عربستان است و دومین کشور هم یمن خواهد بود که در جنوب عربستان، جنگ در آن شعله‌ور است. در ضمن سوریه هم کنار دست عربستان است.
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مصری در ادامه تحلیل خود خطاب به سعودی‌ها گفت: سوریه قطعاً به کمک شما نخواهد آمد بلکه ارتش این کشور در مقابل شما خواهد ایستاد و لبنان هم ارتش خود را علیه عربستان به صف خواهد کرد!
وی تأکید کرد: یک نکته را گوشزد کنم و آن اینکه هیچ‌یک از کشورهای عراق، بحرین، کویت، امارات و عمان هم با شما همراهی نخواهند کرد بلکه بی‌طرف هم نخواهند ماند و علیه عربستان وارد جنگ خواهند شد.
یک نفر از مردم عربستان
با آل‌سعود همراه نخواهد شد
زوبع با تأکید بر اینکه «موضوع، مهم‌تر از این صحبت‌هاست» گفت: آیا شهروندان عربستانی تحت ظلم همراه ارتش این کشور خواهند جنگید؟
این تحلیلگر عرب افزود: یک نفر از مردم عربستان، همراه نخواهند شد اگر می‌خواستند با ارتش کشورشان همکاری کنند در جنگ یمن شرکت می‌کردند و عربستان مجبور نبود از سودان و یا از پاکستان نیرو بیاورد!
رسیدن به خاک ایران بسیار سخت است
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مصری تأکید کرد: اگر جنگی شعله‌ور شود حتی اگر خیلی محدود باشد اما جنگی خواهد بود که عربستان و خلیج ‌فارس را نابود خواهد کرد.
وی افزود: این جنگ، ایران را نابود نخواهد کرد زیرا رسیدن به خاک ایران بسیار سخت است و هیچ شهروند در کشورهای عربی و اسلامی حاضر نخواهد شد حتی یک شعار علیه ایران بدهد، حاضرم قسم بخورم!
زوبع با بیان اینکه «اگر عربستان اشتباه کند آرامکو بمباران خواهد شد» تصریح کرد: خیلی واضح و روشن است؛ همه این حرف‌هایی که گفتم اتفاق خواهد افتاد.
اسرائیل از همه طرف محاصره است
وی با‌ اشاره به ادعای همراهی رژیم صهیونیستی با عربستان گفت: اگر اسرائیل هم وارد چنین جنگی شود برای آنها گران تمام خواهد شد و غیرممکن است که اسرائیل وارد چنین جنگی شود زیرا اسرائیل از همه جهت از سوی گروه‌های مقاومت (که از طرف ایران و برخی کشورهای مسلمان حمایت می‌شوند) محاصره است.
تحلیلگر عرب افزود: حماس از جنوب و حزب‌الله از شمال، اسرائیل را محاصره کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند و این برای نابودی اسرائیل کافی است، کافی!
رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مصری در ادامه گفت: در سوریه نیز همه کسانی که خودشان را مبارز می‌نامند با ایران خواهند بود و علیه عربستان مبارزه خواهند کرد.
زوبع در پایان خاطرنشان کرد: پس کسانی که برای تجاوز به ایران لحظه‌شماری می‌کنند نمی‌دانند که این جنگ درنهایت به نابودی کشورهای خلیج ‌فارس منجر خواهد شد!
سایر اخبار این روزنامه
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت مبارز پیشکسوت مؤمن و بااخلاص حاج هاشم امانی گره مذاکرات؛ زیاده‌خواهی آمریکا و مخالفت با لغو همه تحریم‌ها صورت سرخ اروپا سیلی اول ‌ترامپ، دوم بایدن(یادداشت روز) اخبار ویژه استان استراتژیک «البیضاء» به‌طور کامل آزاد شد زیان سالانه مشترکان پرمصرف برق معادل کل بودجه وزارت نیرو «علی لندی» نوجوان ایثارگر ایذه‌ای آسمانی شد تعهد مسئولان ایلام به رئیس‌جمهور /پروژه‌های‌ نیمه‌تمام ظرف 7 ماه به سرانجام می‌رسد خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد اعتراض‌ها به اظهارات تفرقه‌انگیزانه نماینده مجلس جمهوری آذربایجان نتیجه حماقت تجاوز به ایران، نابودی کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس است! فوتسال ایران به جمع 8 تیم برتر جهان پیوست/نبرد با قزاقستان برای رسیدن به نیمه نهایی دولت تدبیر و امید نیمی از وزن اقتصاد کشور را کم کرد گره مذاکرات؛ زیاده‌خواهی آمریکا و مخالفت با لغو همه تحریم‌ها گره مذاکرات؛ زیاده‌خواهی آمریکا و مخالفت با لغو همه تحریم‌ها