حسن یزدانی انتقام باخت المپیک را گرفت شکست شاخ آمریکایی

حسن یزدانی با پیروزی در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ برابر حریف آمریکایی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کرد و انتقام المپیک را گرفت.
به گزارش مهر، حسن یزدانی امشب در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان به مصاف حریف دیرینه خود یعنی دیوید تیلور از آمریکا رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.
این مصاف چهارمین دیدار حساس و دیدنی این دو آزادکار قهرمان جهان و المپیک بود که به سود یزدانی به پایان رسید.
حسن یزدانی روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه رفت و با پیروزی ۸ بر ۲ فینالیست شد.
حسن یزدانی پیش از این سه بار در مسابقات جام جهانی کرمانشاه، رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ بوداپست و بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف تیلور آمریکایی رفته بود و متحمل شکست شده بود.
سایر اخبار این روزنامه
فرمانده کل قوا با اشاره به مسائل همسایگان در شمال غرب: راه‌حل حوادث شمال‌غرب جلوگیری از دخالت ارتش‌های بیگانه در این کشورها است محمد یوسفی آرامش ایران و سه بحران جدید بین‌المللی برنامه کشوری واکسیناسیون تا اواخر آبان به پایان می‌رسد ابهام هایی برای جشن پایان کرونا «ابتکار» به بررسی وضعیت بازار ارز و بورس پرداخت بهار در انتظار پاییزِ بورس؟ شعرهای کودکانه چه تاثیری در زیست اجتماعی آنها دارد؟ در جست‌وجوی «عمو زنجیرباف» دستاوردهایی که رزمایش فاتحان خیبر دارد خط و نشان قاطع ایران در مرز‌های ارمنستان و جمهوری آذربایجان حسن یزدانی انتقام باخت المپیک را گرفت شکست شاخ آمریکایی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد دستور رئیس جمهوری برای تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار رئیس مجلس شورای اسلامی: مجلس یازدهم به دوران تاریک مجوزهای رانتی پایان داد حزب الله: واردات سوخت از ایران نقطه تحولی در مقابله با تحریم‌ها بود نخست وزیر پاکستان: آمریکا دیر یا زود دولت طالبان افغانستان را به رسمیت می‌شناسند حسن یزدانی انتقام باخت المپیک را گرفت شکست شاخ آمریکایی چهارکشتیگیرایراندر روزدوممسابقاتجهانیبدونشکستبهفینالراهپیداکردند