عملکرد ۱۰۰ روزه دستگاه قضا مثبت بوده است

ابراهیم اصغرزاده در گفتگو با آفتاب یزد، با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در ۱۰۰ روزه اول دوره «تحول و تعالی» به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، عملکرد ۱۰۰ روزه دستگاه قضا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طی این مدت شاهد اقدامات اصلاحی آقای محسنی اژه‌ای در قوه قضائیه در مسیر تحول و تعالی این قوه بودیم.
وی تاکید کرد: مجموعه برنامه‌های آقای محسنی اژه‌ای مانند بازدید از زندان‌ها، تاکید بر مبارزه با فساد و نگاه به رونق تولید در این مدت کوتاه که از ریاستشان در قوه قضائیه می‌گذرد، سازنده و مثبت بوده است.
اصغرزاده با بیان اینکه استمرار اقدامات رئیس دستگاه قضا در جامعه اعتمادآفرین خواهد بود، تصریح کرد: منتهی باید درنظر گرفت و دید که انعکاس آن در افکار عمومی داخلی و البته خارجی به چه میزان برای نمایش استقلال و هژمونی دستگاه قضا، اعتمادآفرین و مشروعیت‌زاست. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه غیرسیاسی ماندن و غیرشخصی شدن قوه قضائیه امری راهبردی است، اضافه کرد: بی‌شک این مهم یک برنامه مهم و بنیادی در دستگاه قضاست.
وی خاطرنشان کرد: روند اقدامات و فعالیت‌های آقای محسنی اژه‌ای در دستگاه قضا چشم‌گیر است و ادامه و استمرار آن در آینده امیدوارکننده خواهد بود.