مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد جمکران برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار دیروز با حضور امیرسرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. در این اجتماع بزرگ و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و نیروهای مردمی عهد و میثاق خود با امام زمان(عج) را تجدید و برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت عهد سربازی به جا آورند.
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج اقشار قم با تلاوتی آیاتی از قرآن کریم آغاز و سپس نیروهای حاضر در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با پخش سرود ملی به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و پرچم گنبد فیروزه‌ای مسجد جمکران نیز تعویض شد.
به گزارش ایرنا، تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم، اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ خدا این است که بعد از گذشت بیش از یکهزار و یکصدسال در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سایه نایب امام زمان(عج) بر روی سر مردم است.
حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان ادامه داد: در طول تاریخ معاصر تا صدر اسلام در هیچ کجای کره زمین نیروهای نظامی یک کشور تحت فرمان مستقیم نایب امام زمان(عج) نبوده‌اند و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم تا افتخار سربازی و تجدید بیعت و میثاق با امام زمان(عج) را به صورت استوار ادامه بدهیم.