رئیسی: همه دستگاه‌ها برای خنثی‌سازی تحریم‌ها با معاون اول همکاری کنند


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با‌اشاره به نقش دلالان در فضای مجازی برای بی‌ثبات کردن بازار ارز، به بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوط دستور داد از فضاسازی‌های کاذب در قیمت ارز و کالا، با جدیت جلوگیری کنند.
رئیسی همچنین بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کرد مدیریت تراز بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی و تمرکز بر مهار و هدایت نقدینگی به سمت تولید را در اولویت قرار دهند.
رئیس‌جمهور امشب با مردم سخن می‌گوید


رئیس‌جمهور همچنین در دومین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، امشب (دوشنبه ۲۶ مهرماه) بعد از خبر ساعت ۲۱ شبکه اول سیما به صورت زنده و مستقیم با مردم سخن می‌گوید.
رئیس‌جمهور در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درخصوص مسائل و موضوعات مهم کشور و همچنین برنامه‌های دولت سیزدهم برای حل مشکلات با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
گزارش سایت صهیونیستی «والا» از بحران اعتیاد، خودکشی و فرار در ارتش اسرائیل قوّه عاقله دولت چرا وارونه کار می‌کرد؟!(یادداشت روز) اخبار ویژه 2 ضربه کاری انقلابیون یمن به ائتلاف سعودی تسلط بر عبدیه و هلاکت 2 فرمانده لشکر بازگشایی مدارس زیر ۳۰۰ دانش‌آموز از اول آبان‌ماه قوه قضائیه آماده است خلأ‌های موجود برای حمایت حقوقی و معنوی از ورزشکاران را رفع کند پاسخ حمایت از لوازم خانگی داخلی افزایش قیمت نبود! دولت مسیر مذاکرات هسته‌ای را از اقتصاد کشور جدا خواهد کرد رئیسی: همه دستگاه‌ها برای خنثی‌سازی تحریم‌ها با معاون اول همکاری کنند دیپلماسی نگاه به شرق دست ایران را در مذاکرات هسته‌ای باز کرده است سازمان برنامه و بودجه گزارش مشکوک از پیش‌بینی نرخ دلار را رد کرد طالبان: برای تأمین امنیت شیعیان نیروی ویژه تشکیل می‌دهیم فتوحات دولت تدبیر ادامه دارد پدیده عجیب «میلیاردرهای فقیر»! گزارش سایت صهیونیستی «والا» از بحران اعتیاد، خودکشی و فرار در ارتش اسرائیل گزارش سایت صهیونیستی «والا» از بحران اعتیاد، خودکشی و فرار در ارتش اسرائیل