رئیسی به بانک مرکزی برای جلوگیری از فضاسازی‌های کاذب ماموریت داد دستور ارزی رئیس جمهوری

رئیس جمهوری همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها را موظف کرد در خنثی‌سازی تحریم‌ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی همکاری کنند و مقرر شد معاون اول رئیس جمهوری، مسئولیت هماهنگی فعالیت‌های دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها را برعهده گیرد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به نقش دلالان در فضای مجازی برای بی‌ثبات کردن بازار ارز، به بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوط دستور داد از فضاسازی‌های کاذب در قیمت ارز و کالا، با جدیت جلوگیری کنند. رئیسی همچنین بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کرد مدیریت تراز بانک ها به ویژه بانک‌های خصوصی و تمرکز بر مهار و هدایت نقدینگی به سمت تولید را در اولویت قرار دهند.
سایر اخبار این روزنامه
چرا هنوز هیچ کنسرتی در تهران یا شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود؟ سکوت نت‌ها سید حامد مرندی نهاد دولت، متهم اصلی فرار مالیاتی امضا‌های میلیونی مردم علیه طرح «صیانت» روی نظر نمایندگان اثرگذار است؟ اختلاف نظر مردم با نمایندگان در مورد یک طرح استراتژی اجباری نگاه به شرق و نظم جهانی جایگزین به نیازها پاسخ خواهد داد؟ شانگهای و راز تحقق عملگرایی دولت بحث بر سر برجام و مسائل منطقه جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور امیرعبداللهیان رئیسی به بانک مرکزی برای جلوگیری از فضاسازی‌های کاذب ماموریت داد دستور ارزی رئیس جمهوری «ابتکار» راهکارهای مقابله با تورم را بررسی کرد محسنی اژه‌ای در نشست با قهرمانان المپیک، پارالمپیک و جهانی اعلام کرد رئیس مجلس: محرمانه بودن اموال مسئولان تصمیم مجلس هشتم است «اعیان‌نشین شدن» با جامعه ایرانی و شهرهایش چه می‌کند؟ کوچ ناگزیر! وزیر اقتصاد مطرح‌ کرد: هدف‌گذاری برای افزایش ۵۰ درصدی نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی حزب‌الله لبنان: به سمت جنگ داخلی نخواهیم رفت درخواست عربستان از ایران