۷۲ درصد ایرانیان از عملکرد رئیسی رضایت دارند

مرکز افکارسنجی گالوپ از رضایت هفتاد و دو درصدی مردم ایران از عملکرد رئیس‌جمهور جدید ایران خبر داد.
به گزارش ایسنا، نظرسنجی مرکز افکارسنجی گالوپ نشان داده که حمایت مردم از عملکرد سید ابراهیم رئیسی بیشتر از حمایت از حسن روحانی بوده است. بنا بر این نظرسنجی پس از آنکه رئیسی در ماه اوت ریاست جمهوری را برعهده گرفت، ۷۲ درصد مردم حمایت خود را از وی اعلام کرده‌اند.
بنا بر این گزارش، در آخرین نظرسنجی دولت روحانی که در ماه نوامبر انجام گرفته بود، تنها ۳۲ درصد مردم موافق عملکرد حسن روحانی بودند. همچنین در نظرسنجی که در ماه اوت امسال انجام گرفته بود، تنها ۲۳ درصد مردم اعلام کردند که موافق کار حسن روحانی بودند.
مرکز افکارسنجی گالوپ در مقاله خود نوشته است: اعتماد مردم ایران به دولت خود پس از انتصاب رئیسی افزایش پیدا
کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
۷۲ درصد ایرانیان از عملکرد رئیسی رضایت دارند گشایش اقتصادی با افتتاح خط راه آهن بی‌واسطه با رئیس قوه قضائیه پنهان کاری اموال مسئولان ضرر بیشتری از آشکار شدن آن دارد اهمیت تمکن مالی دانش‌آموزان در موفقیت کنکور چه میزان است؟ ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق زندگی می‌کنند وجود اینستاگرام و تلگرام در ایران برای آمریکا غنیمت است راهکارهای فعلی و مشکلات اقتصادی نظرسنجی گالوپ، استخدام دختر نماینده و یک نکته آقای وزیر! از بازار خبر دارید؟ نظرسنجی گالوپ، استخدام دختر نماینده و یک نکته راهکارهای فعلی و مشکلات اقتصادی فضای مجازی ابزار‌ گناه است وجود اینستاگرام و تلگرام در ایران برای آمریکا غنیمت است مشکل استخدام‌های رانتی ریشه‌ای حل شود رئیسی: اجازه ندهیم موج جدید کرونا کشور را غافلگیر کند شاخص اصلی وحدت، فلسطین است قدرت دست اصولگرایان نیست! با وزیر خارجه آذربایجان گفتگویی صمیمی داشتم در وارونه‌نمایی آرمانخواهی! جدایی ملی در آمریکا واکنش‌های قابل تامل مردم به یک سیلی از لیست سیاه FATF خارج نشویم وضعیت بدتر می‌شود شیطان‌سازی ایدئولوژیک از چین