نظرسنجی گالوپ، استخدام دختر نماینده و یک نکته

همزمانی این دو خبر جالب توجه است:
1- نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی گالوپ نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد ایرانی‌ها از عملکرد دولت جدید ایران رضایت دارند.(خبرگزاری تسنیم)
2- طبق اسناد منتشر شده درباره جذب «نفیسه سنگدوینی»، فرزند رمضانعلی سنگدوینی نماینده مجلس گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در وزارت نفت، فرزند این نماینده مجلس با مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات IT از دانشگاه آزاد ساری و با معدل 14.67 در سمت مسئول دبیرخانه و اسناد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت جذب شده است.(خبرگزاری فارس)
طبعا دولت نوپای ابراهیم رئیسی اگر می‌خواهد خودی نشان دهد و ثابت نماید با دولت‌های سابق چه اصلاح طلب،چه اصولگرا و چه اعتدالی تفاوت دارد باید در این موقعیت‌ها تدبیر کند.وضعیت فساد،فقر و گرانی به شرایطی رسیده است که تاب و تحمل را از مردم گرفته و می‌توان تنها نقطه امید باقی مانده را همین دولت و وعده‌ها و شعارهایش دانست.


بهرحال محرز است اگر این دولت هم بخواهد به سبک وسیاق دولت‌های پیشین عمل کند و خیلی زود، شعارها و وعده‌ها فراموش شده و بساط رانتخواری و
ویژه خواری پهن و ایضا بی‌توجهی به سفره مردم شود باید در انتظار اخبار تلخ و ناخوشایندی بود.
این دولت اتفاقا شرایط مناسب و
فوق العاده‌ای برای تحقق وعده‌های خود دارد.تمام قوا و نهادهای دولتی و غیردولتی در یک راستا قرار گرفته‌اند؛ به قول
آیت الله جوادی آملی که خطاب به قالیباف رئیس مجلس فرمودند «دیگر جای بهانه‌ای نیست».
این جریان البته در سال 1384 این شرایط را تجربه کرد اما در نهایت وقتی فهمید
مملکت داری دشوار است با علم کردن جریانی موسوم به انحرافی سعی کرد القاء کند نسبتی با دولت وقت ندارد.
لیکن اکنون دیگر با هیچ برهان و ادله‌ای نمی‌توان میان جریان مذکور و دولت مستقر فاصله‌ای ایجاد نمود و در واقع همه در یک ظرف هستند.از تیم رسانه‌ای تا تیم فکری این دولت برگرفته از جریان مورد اشاره است وتمام خروجی‌ها نیز به پای این جریان نوشته خواهد شد.
نظرسنجی گالوپ در مقطعی گرفته شده که هنوز کابینه ابراهیم رئیسی شکل نگرفته و این یعنی دولت اقدامی را صورت نداده بوده.طبعا دیکته نوشته شده نیز غلط ندارد.با این حال این عدد بیش از 70 درصد سرمایه مهمی است که دولت ابراهیم رئیسی بایستی سعی نماید سال دیگر همین زمان اگر چنین نظرسنجی رخ داد سرافکنده نباشد.
برای رسیدن به چنین مهمی راه و مسیر هرچند سخت اما مشخص و روشن است.در کنار فقر فزاینده جامعه به شدت احساس تبعیض می‌کند و این ویژه خواری‌های عده‌ای به اصطلاح مسئول،مردم را به شدت عصبانی و نا امید‌تر از قبل می‌کند.منتظر عمل مقتضی رئیس دولت و وزارتخانه نفت از وزیر گرفته تا سایر معاونین هستیم.چه بسا همین موضوع یک آزمون مهم برای
فساد ستیزی دولت باشد.
سایر اخبار این روزنامه
۷۲ درصد ایرانیان از عملکرد رئیسی رضایت دارند گشایش اقتصادی با افتتاح خط راه آهن بی‌واسطه با رئیس قوه قضائیه پنهان کاری اموال مسئولان ضرر بیشتری از آشکار شدن آن دارد اهمیت تمکن مالی دانش‌آموزان در موفقیت کنکور چه میزان است؟ ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق زندگی می‌کنند وجود اینستاگرام و تلگرام در ایران برای آمریکا غنیمت است راهکارهای فعلی و مشکلات اقتصادی نظرسنجی گالوپ، استخدام دختر نماینده و یک نکته آقای وزیر! از بازار خبر دارید؟ نظرسنجی گالوپ، استخدام دختر نماینده و یک نکته راهکارهای فعلی و مشکلات اقتصادی فضای مجازی ابزار‌ گناه است وجود اینستاگرام و تلگرام در ایران برای آمریکا غنیمت است مشکل استخدام‌های رانتی ریشه‌ای حل شود رئیسی: اجازه ندهیم موج جدید کرونا کشور را غافلگیر کند شاخص اصلی وحدت، فلسطین است قدرت دست اصولگرایان نیست! با وزیر خارجه آذربایجان گفتگویی صمیمی داشتم در وارونه‌نمایی آرمانخواهی! جدایی ملی در آمریکا واکنش‌های قابل تامل مردم به یک سیلی از لیست سیاه FATF خارج نشویم وضعیت بدتر می‌شود شیطان‌سازی ایدئولوژیک از چین