رئیسی در بازدید از وزارت نفت: این حمله سایبری نه اولین بار است نه آخرین بار

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه همه بخش‌ها باید برای ایمن‌سازی سیستم‌ها و سامانه‌های خدماتی خود نهایت جدیت و دقت را اعمال کنند، گفت: باید تلاش کنیم در برابر حملات احتمالی آینده کاملا مصون باشیم تا در اثر تحرکات دشمن، کوچک‌ترین اخلال و مشکلی در زندگی مردم بوجود نیاید.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ظهر امروز چهارشنبه در بازدید از وزارت نفت با تشکر از تلاش‌های مسئولان، کارشناسان و کارکنان مجموعه وزارت نفت که تلاش کردند مشکل پیش آمده در سامانه توزیع هوشمند سوخت در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: باید از همراهی و همکاری بسیار خوب مردم نیز صمیمانه قدردانی کنیم که با اعتمادشان به خدمتگزاران خود در دولت، زمینه برطرف شدن مشکل را فراهم کردند. رئیس جمهوری اعتماد و همکاری مردم را در حل این مساله سرمایه‌ای بزرگ برای کشور توصیف کرد که همواره به آن نیازمندیم و افزود: نکته بسیار مهم این است که این نه اولین حمله سایبری به کشور است و نه آخرین حمله خواهد بود؛ وزارت نفت و همه دستگاه‌ها و بخش‌های دیگر کشور باید تدابیر لازم را برای پیشگیری از حملات سایبری آینده به بهترین و دقیق‌ترین شکل انجام دهند. رئیسی گفت: اخبار و گزارش‌ها حاکی از این است که دشمن به دنبال ایجاد اخلال در کشور است تا مردم را ناراضی کند،‌ اما بصیرت و حرکت هوشمندانه مردم باعث خنثی شدن همه ترفندهای دشمن شده و می‌شود.
رئیسی همچنین با تشکر از همراهی و اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در جریان مشکل پیش آمده در سامانه توزیع هوشمند سوخت تاکید کرد: مهمترین مسئله و دغدغه همه ما این است که مردم آرامش داشته باشند و به هیچ عنوان نگران نشوند. همه خدمتگزاران و رسانه‌ها باید به شکلی عمل کنند که امید و نشاط مردم افزایش یابد و تقویت شود.
سایر اخبار این روزنامه
آیا صدا و سیما مرجعیت از دست رفته خود را در پوشش وقایع بازمی‌یابد؟ نوید بازگشت «رسانه ملی» ژوبین صفاری کارگروهی برای امنیت روان جامعه واکنش‌ها به حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها پای یک کشور در میان است؟ رئیسی در بازدید از وزارت نفت: این حمله سایبری نه اولین بار است نه آخرین بار سرو کله مهمان ناخوانده پیک جدید کووید 19 پیدا شد ردپای آنفلوانزا در پیک پاییزی کرونا «ابتکار» نظر موافقان و مخالفان حذف ارز 4200 تومانی را بررسی کرد پای معیشت روی مین تصمیم‌گیری‌ها علی باقری و مورا در بروکسل دیدار کردند آغاز مذاکرات وین پیش از پایان نوامبر آیت الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند سخنگوی قوه قضائیه: دستگاه قضایی در رسیدگی به گزارشات به مقام و موقعیت افراد توجه نمی کند میر تاج الدینی: چرا توئیتر باید فیلتر باشد؟ بیانیه مشترک وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان و روسیه کاهش ۱.۵ متری تراز آب خزر خزر در حال خشک شدن است