آیت الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند

دبیر شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (۵ آبان ۱۴۰۰) این شورا با تبریک به مناسبت روز پر خیر و برکت ۱۷ ربیع‌الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت‌های گوناگون همچون اعیاد و شهادت‌ ائمه اطهار علیهم السلام است که در دیگر فرهنگ‌ها چنین چیزی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت‌ ائمه علیه السلام) تجدید حیات تشیع است، اظهار کرد: در این مناسبت‌ها مطالبی راجع به ائمه معصومین علیهم السلام مطرح می‌شود که این مسئله بسیار ارزنده است و الحمدلله این فرهنگ امروز شایع و رایج است.
دبیر شورای نگهبان ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در هر مناسبت مذهبی در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاها مردم مراسم جشن و عزاداری برگزار می‌کنند و ما خوشحالیم که از این فرهنگ برخورداریم و سایه اهل بیت علیهم السلام بر سر ما گسترده است.
وی افزود: امیدوارم که ما هم بتوانیم راه ائمه اطهار علیهم السلام را ادامه دهیم و از مناسبت‌ها که هرکدام خاصیت خود را دارد، حداکثر استفاده را ببریم.
سایر اخبار این روزنامه
آیا صدا و سیما مرجعیت از دست رفته خود را در پوشش وقایع بازمی‌یابد؟ نوید بازگشت «رسانه ملی» ژوبین صفاری کارگروهی برای امنیت روان جامعه واکنش‌ها به حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها پای یک کشور در میان است؟ رئیسی در بازدید از وزارت نفت: این حمله سایبری نه اولین بار است نه آخرین بار سرو کله مهمان ناخوانده پیک جدید کووید 19 پیدا شد ردپای آنفلوانزا در پیک پاییزی کرونا «ابتکار» نظر موافقان و مخالفان حذف ارز 4200 تومانی را بررسی کرد پای معیشت روی مین تصمیم‌گیری‌ها علی باقری و مورا در بروکسل دیدار کردند آغاز مذاکرات وین پیش از پایان نوامبر آیت الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند سخنگوی قوه قضائیه: دستگاه قضایی در رسیدگی به گزارشات به مقام و موقعیت افراد توجه نمی کند میر تاج الدینی: چرا توئیتر باید فیلتر باشد؟ بیانیه مشترک وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان و روسیه کاهش ۱.۵ متری تراز آب خزر خزر در حال خشک شدن است