رئیسی قول رسیدگی فوری داد

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان صبح روز گذشته در سفری سرزده وارد فرودگاه دزفول شد و بلافاصله با یک فروند بالگرد عازم مناطق زلزله‌زده اندیکا شد. رئیسی در این سفر ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا از روند بازسازی و کمک‌رسانی در این مناطق دیدن کرد. همچنین در این سفر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی می‌کند.
به گزارش مهر، رئیس‌جمهوری پیش‌ازاین نیز پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ در نخستین سفر استانی به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت به‌صورت سرزده به خوزستان سفرکرده بود. صبح روز گذشته وزیر کشور نیز به‌منظور گفت‌وگو با مردم در نواحی زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بررسی روند رسیدگی‌ها به مردم از سوی دستگاه‌های مسئول، به استان خوزستان سفر کرد.
رئیس جمهور قول رسیدگی فوری داد
رئیسی در جریان سفر به خوزستان راهی بخش چلو شهرستان اندیکا شد و با مردم خسارت دیده از زلزله به صورت صمیمی و رو در رو گفتگو کرد. وی همچنین مشکلات زلزله زدگان که در آستانه آغاز فصل بارش باران و برف نگران‌کننده شده است را از زبان خود اهالی شنید.رئیس جمهور در جریان مشکلات مردم زلزله زده قرار گرفت و قول رسیدگی فوری برای حل مشکلات مردم را داد. ضمن اینکه خود مردم اندیکا از اینکه رئیس جمهور شخصاً برای حل مشکلات آنها به این مناطق صعب العبور سفر کرده است، تشکر کردند.


خدمت‌رسانی به مناطق زلزله زده اندیکا سرعت بیشتری می‌گیرد
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ضمن رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم منطقه، گفت: شبانه‌روز دغدغه مردم اندیکا را داشتم، مشکلات مردم اندیکا باید پیش از فرارسیدن سرمای زودرس این منطقه حل شود. وی
افزود: با اینکه گزارش‌ها را داشتم و از مسئولین استانی پیگیری میکردم ولی شب‌ها از نگرانی وضعیت مردم اینجا خواب راحت نداشتم.حجت الاسلام رئیسی ادامه داد:
باید راه‌های منتهی به روستای سرشط ساخته شود، خسارات دام‌های تلف شده پرداخت و بیمارستان شهرستان اندیکا تکمیل و تجهیز شود.