هت‌تریک استقلال در برد

گروه ورزشی/ هفته سوم لیگ برتر فوتبال دیروز با انجام 4 بازی همزمان از ساعت 18 آغاز شد که در یکی از مهم‌ترین این بازی‌ها، استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
 آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی در این مسابقه به میدان رفتند که فرهاد مجیدی با رفع مصدومیت سید حسین حسینی، باز هم از او درون دروازه تیمش استفاده کرده بود. ضمن اینکه روزبه چشمی هم که در این فصل به استقلال بازگشته، برای اولین بار در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت. نمایش دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد و بازی درگیرانه استقلال و تراکتور باعث شد که توپ بیشتر در میانه میدان رد‌و‌بدل شود. در این شرایط، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 استقلال در بین دو نیمه تغییر داشت و امیرارسلان مطهری به جای چشمی به میدان آمد. تغییری که نتیجه داد و آبی‌ها در دقیقه 54 به گل رسیدند. کرنر ارسالی مهدی مهدی پور به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن با ضربه ای به توپ ارتفاع داد که در دهانه دروازه، ارسلان مطهری با ضربه سری دیدنی و در شرایطی کاملا دشوار، گل نخست بازی را وارد دروازه اخباری کرد.دقیقه  69 حرکت وریا غفوری از سمت چپ و خطای علی فتحی به روی کاپیتان استقلال باعث شد تا سیدرضا مهدوی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کند. وریا غفوری کاپیتان استقلال پشت این توپ ایستاد ولی ضربه  او به تیرافقی دروازه  تراکتور خورد  و در برگشت نیز زبیر نیک‌نفس نتوانست دروازه خالی را باز کند و شوت او به بیرون رفت. تا این فرصت خوب برای استقلال از دست برود.
 در ادامه مسابقه استقلال برای زدن گل‌های بیشتر تلاش کرد و تراکتوری‌ها هم به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند ولی این اتفاق نیفتاد و تلاش 2 تیم ثمر دیگری نداشت  تا این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد و استقلال در رسیدن به برد هت‌تریک کند و 9 امتیازی شود.


در سایر بازی‌های دیروز، شهرخودرو در مشهد 1-0 به نفت مسجد سلیمان باخت، صنعت نفت هم در آبادان 2-0 بازی را به فجر سپاسی واگذار کرد و سپاهان هم 1-0 هوادار را شکست داد.