سیدحسن خمینی: نباید از ورود به فضای مجازی بترسیم

سید حسن خمینی عصر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از پلتفرم ها و فضاهای موجود باید به بهترین نحو استفاده کرد، ولی شرط آن این است که از عظمت این فضا و نادانسته های خود در این خصوص، نترسیم؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.
به گزارش جماران، یادگار امام با اشاره به فراگیری فضای مجازی در دنیای امروز گفت: اگر ابلاغ رسالت الهی و انتقال ارزش ها مدنظر ماست، نباید از ورود به این فضا بترسیم. البته این گونه هم نیست که اگر سراغ این دنیای جدید نرویم، به سراغ ما نمی آید! بلکه ما را در بر می گیرد. ما چه بخواهیم یا نخواهیم، چه خوب و چه بد، با ارزش یا بی ارزش، دنیای دیگری خواهد آمد و این روند دست ما نیست.
سیدحسن خمینی عصر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در دوره مدیریت آقای کمساری این مژده را به همگان می دهد که خود را نسبت به فضای جدید اجتماعی و نسلی با عزم بیشتری مسئول می داند و از همین رو، ورود به عرصه تولیدات جدید امر خیلی مبارکی است.
مدیران نسل قبل چون فضای مجازی را نمی شناسند، از آن می ترسند


یادگار امام در ادامه سخنان خود با تاکید بر استفاده از حضور گروه هایی با عزم جوانانه و خارج از چارچوب های اداری، گفت: بهره گیری از جوانانی که از نظر تعلق خاطر به ارزش‌های دینی و انقلابی تفاوتی با نسل‌های پیشین ندارند، کار بزرگی است. البته این نسل جدید باید بتوانند از تجربیات نسل قبل استفاده کنند و برای حرکت دو بال «تجربه» و «توانایی» را توامان به کار بگیرند تا ان شاء الله امور را پیش ببرند.
سید حسن خمینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقتضائات دنیای جدید از جمله «فضای مجازی» و «شبکه های اجتماعی» گفت: عمده ترین دلیل اینکه مدیران نسل قبل وارد این فضا نمی شوند این است که چون این فضا را نمی شناسند، از آن می ترسند و نمی دانند چیست. اینکه ما از پشت سر به دنبال یک حادثه می رویم و به دل حادثه نمی زنیم، به دلیل این است که با آن آشنایی نداریم.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» اثر طرح نهضت ملی مسکن را بر بازار اجاره بررسی کرد بازار مسکن در سایه امیدواری به وعده‌ها محمد یوسفی آرامش ایران، برجام و بحران نفتی جدید جهان اخراج سفرای لبنان از ریاض و منامه تنش شدید در روابط عربستان و لبنان آیا تغییر زیست بوم نویسندگان بر نوشته‌های آن‌ها تاثیر می‌گذارد؟ مهاجرت کلمات خطری که هنوز رفع نشده است خیز دوباره کرونا در پیک ششم صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزش و پرورش به چه قیمتی است؟ معلمی با حقوق ۵۰۰ تا ۲میلیون تومان در مناطق محروم گمانه‌زنی‌ها درباره تشکیل دولت توافقی در عراق نبرد قدرت جریان صدر و دولت قانون واکنش‌ها به اهانت به آیت الله صافی گلپایگانی چه بود؟ سیاست‌زدگی و هجمه به مرجعیت سیدحسن خمینی: نباید از ورود به فضای مجازی بترسیم محمد باقر قالیباف: مواضع دلسوزان انقلاب باعث خدشه به جایگاه رفیع مرجعیت نشود بررسی عملکرد روحانی در ستاد مقابله با کرونا در دستور کار مجلس عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی: شرط‌های جدید برای مذاکرات داریم سردار جلالی : استفاده از فضای سایبری باید یک بهره برداری هوشمندانه باشد بایدن: مذاکرات وین از سر گرفته خواهد شد