حال وخیم ارتش سرخ!

امید مافی‪-‬ تیمی که خبر تلخ حذف احتمالی‌اش از جام باشگاه‌های آسیا همه را در بهت و حیرت فرو برده در یک روز بد دستمال سفید را بالا برد و در اراک سیبل شد تا معلوم شود یحیی گل محمدی زیر منگنه مصائب هفته‌های طاقت فرسایی را
پیش رو دارد. این تیم وقتی زیر فشار توپچی‌های آلومینیوم قرار گرفت و نتوانست دردهایش را قورت دهد به یکباره وا داد و در تمامی خطوط بازی را به شاگردان رسول واگذار کرد.
اراکی‌های جنگنده و پا به توپ با قدرت دریبلینگ بالا از همان ثانیه صفر سرخ‌ها را به خیابانی خاموش سوق دادند تا همچون فصل گذشته دردهای سرخ به دریا نریزد و دمار از روزگار قهرمان فصل پیش درآید.
پس از فاجعه ریاض و شکست فضاحت بار سرخ‌ها به الهلال حالا نوبت یک قشون ایرانی بود که ارتش قرمز را خلع سلاح کند تا یحیی کنار نیمکت به این بیندیشد که دبل قهرمانی در لیگ سخت‌ترین کار دنیاست و اگر چاره‌ای نیندیشد حال پرسپولیس وخیم‌تر خواهد شد.


قرمزها البته تنها در میدان تسلیم نشدند و زانو نزدند.سیل مشکلات بیرون زمین که گل محمدی بارها به آن‌ها اشاره کرده،آب سرد را بر پیکره قهرمان فصول پیش ریخت تا شناسنامه آمال تیم تشنه در اراک باطل گردد و هیچ کس با چشم هایش برای گلادیاتورهای بی‌حال و بی‌رمق طاق نصرت نبندد.حالا لابد پرسپولیس فهمیده اگر فکری به حال خود نکند و دل به قضا و قدر بسپارد روح و جسمش به آتش کشیده خواهد شد و گریزی ندارد جز آنکه در مقابله با رقیبان تحقیر شود و غمباد بگیرد و دم نزند.
در چنین شرایطی باید فکری کرد تا تیم زار و نزار این روزها از بستر احتضار بلند شود و با قدرت نمایی دوباره حال و روزی دلچسب به لیگ ببخشد.با عرض پوزش این راهی که تیم غرقه در دردسرهای بی‌پایان در پیش گرفته ترکستان است و تَرک‌های دل پسران محزون بدین زودی‌ها کوک نخواهد خورد.
راستی پرندگان سرخ در کنسرت قارقاری که کلاغ‌ها در عرصات خزان و برگریزان راه‌انداخته‌اند چه می‌کنند؟