امیرعبداللهیان: به دقت رفتار بایدن را می سنجیم

وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از رویه آمریکا درباره مذاکرات هسته ای گفت: کاخ سفید درخواست مذاکره با ایران را مطرح می کند ولی هم زمان تحریم های جدید علیه افراد و شرکت های ایرانی اعمال می کند.
به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در رشته توئیتی نوشت: کاخ سفید درخواست مذاکره با ایران را مطرح می کند و ادعای آمادگی بازگشت به برجام را دارد ولی هم زمان تحریم های جدید علیه افراد و شرکتهای ایرانی اعمال می کند.
او در ادامه نوشت: ما بدقت رفتار آقای بایدن را می سنجیم. هدف «مذاکره»، حرف زدن محض نیست بلکه توافق ملموس و احترام به منافع متقابل است. ۱+۴ برای مذاکره مبتنی بر رعایت منافع و حقوق متقابل آماده باشد.
سایر اخبار این روزنامه
آیا صدا و سیما به روزهای اوج سریال‌سازی‌اش باز می‌گردد؟ در انتظار روزهای خوش تلویزیون ژوبین صفاری لزوم توجه به آن سوی سیاست زدگی آیا نسخه اصلی «برجام» مُرده است؟ توافق روی پایه‌های لرزان میز مذاکره اختلافات ایران و روسیه درباره مسئله هسته‌ای چه مواردی است؟ تهران- مسکو از پشت در‌های بسته تا انتقادات عیان غلفت از سرمایه گذاری در نفت و گاز چه تبعاتی به دنبال خواهد داشت؟ هشداری جدی برای ایران بهترین بازیکن ایرانی حال حاضر فوتبال اروپا کیست؟ طارمی و اللهیار آماده؛ قدوس شگفت انگیز عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا عنوان کرد تصمیم‌گیری برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا «ابتکار» اما و اگرهای افزایش تولید خودرو را بررسی کرد بازار بی‌توجه به وعده‌ها امیرعبداللهیان: به دقت رفتار بایدن را می سنجیم با موافقت نمایندگان صورت گرفت ارسال پرونده تخلف روحانی به قوه قضائیه ایران تخم مرغ‌هایش را از سبد برجام برداشته است؟ شتباهات اردوغان ترکیه را چگونه به نقطه شکست می‌کشاند؟