دولت به اجرا و تحقق وعده‌های رئیس‌جمهوری متعهد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، جلسه بررسی راهکارهای تامین اعتبار برای تکمیل راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه عصر امروز -یکشنبه- به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.

 محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های رئیس‌جمهوری تاکید کرد و گفت: «دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده‌ها متعهد است.»

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به سفرهای اخیر رئیس‌جمهور و وعده تکمیل راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط خواست نیازها و مجوزهای لازم را برای اجرای این طرح احصا کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه مهم باشیم.

در این جلسه که وزیر راه‌وشهرسازی، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و استانداران فارس و بوشهر نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه‌وشهرسازی گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه و پیش‌بینی هزینه اجرایی این طرح ارایه کرد.

در این گزارش همچنین روش‌های پیشنهادی برای تامین مالی اجرای این طرح و اقدامات و مجوزهای لازم مطرح شد و پس از بحث و تبادل‌نظر درخصوص نحوه تامین مالی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.