ضربه سخت اطلاعاتی به رژیم صهیونیستی/22 ترابایت تصویر3‌ بُعدی هک‌شده از اسرائیل منتشر شد

 
سرویس خارجی-

مدتی است یک گروه هکری، موسوم به «عصای موسی» اعلام موجودیت کرده و هر از چند گاهی با شعار «افشاگری علیه جنایات اسرائیل» اخباری راجع به هک زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند. برخی منابع خبری می‌گویند این گروه این بار اعلام کرده اطلاعات مهم و با ارزشی از رژیم صهیونیستی را به دست آورده و به تدریج در حال انتشار این اطلاعات است. پیش از این «عصای موسی» تصاویری از نظامیان صهیونیستی از جمله وزیر جنگ این رژیم را منشتر کرده بود. در ادامه این افشاگری‌ها، کانال تلگرامی خبرگزاری دانشجو اعلام کرده، تصاویر سه بعدی از اماکن رژیم صهیونیستی منتشر شده است.


طبق گزارش خبرگزاری دانشجو، گروه هکر عصای موسی (Moses Staff ) با انتشار فیلمی نوشته: «جامعه جهانی در تلاش برای تامین امنیت دولت جنایتکار صهیونیستی است. به عنوان مثال، تلاش برای محدود کردن دسترسی به نقشه‌ها و تصاویر هوایی اسرائیل در جهت همین امر است. با این حال ما توانستیم به زیرساخت‌های سایبری رژیم جانی صهیونیستی نفوذ کنیم و به فایل 3 بعدی 22 ترابایتی دست پیدا کنیم که خودشان از تمام مناطق اسرائیل با دقت 5 سانتی متر گرفته‌اند. این گروه تاکید کرده که این ویدئو جزء کوچکی از اطلاعاتی است که به آن دسترسی پیدا کردیم.»
طبق این گزارش، گروه هکری عصای موسی همچنین فایلی را افشا کرده که مربوط به برنامه جاسوسی_ فضایی رژیم صهیونیستی است، در این فایل موقعیت دقیق پروژه اوفک (ofek) ارتش اسرائیل (ماهواره‌های این رژیم) اطلاعات، شرایط و نقشه‌های مربوط به آن موجود است. گفتنی است سازمان فضایی رژیم صهیونیستی از سال 1988 سلسله ماهواره‌های جاسوسی تحت عنوان اوفک را برای رصد و جاسوسی کشورهای منطقه و نیز برنامه هسته‌ای ایران به فضا پرتاب کرده است. این گروه هکری همچنین لیستی از برخی اعضای ارتش سایبری رژیم صهیونیستی موسوم به 8200 را منتشر کرده است.
حمله هکرها به سیستم ایمیلی اف.بی.آی
از سوی دیگر، یک گروه نظارت بر هرزنامه‌های ایمیلی اعلام کرد، هکرها به سیستم ایمیلی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) دسترسی یافته و به 100 هزار حساب کاربری هرزنامه ارسال کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، گروه نظارت بر هرزنامه‌های ایمیلی موسوم به «Spamhaus Project» نمونه‌ای از یکی از هرزنامه‌ها را که توسط هکرها به حساب‌های ایمیلی اف.بی.آی ارسال شده، در توئیترش منتشر کرد. این ایمیل با عنوان «فوری، عامل تهدید در سیستم‌ها» و ظاهرا از بخش امنیت سایبری وزارت امنیت داخلی است. این ایمیل‌ها ظاهرا حاوی هشداری به دریافت کنندگان درباره رخنه و نفوذ احتمالی داده‌ها هستند.