گاف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و افشای صدها سند طبقه‌بندی‌شده

  اسناد مرتبط با یک واحد اطلاعاتی نظامی مخفی رژیم صهیونیستی به اشتباه در وبسایت رسمی دادگاه این رژیم منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.
در چند هفته گذشته چند عملیات سایبری علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته و خسارت‌های بی‌سابقه‌ای به این رژیم وارد شده است. گروه هکری «عصای موسی» در این مدت کوتاه موفق شده تا 22 ترابایت از اطلاعات 3 بعدی با دقت 5 سانتیمتر از سرزمین‌های اشغالی را منتشر کند. این مسئله باعث هراس صهیونیست‌ها شده است. در ادامه این روند خبر رسیده که این بار اطلاعات حساس دیگری از صهیونیست‌ها در حوزه نظامی منتشر شده است، منتهی نه با حملات هکری که، با گاف خود صهیونیست‌ها. صدها سند مرتبط با یک واحد اطلاعاتی مخفی ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه در وبسایت رسمی دادگاه این رژیم منتشر شده است. به گزارش شبکه صهیونیستی «آی۲۴نیوز» اطلاعات فاش شده شامل جزئیاتی درخصوص ساختار واحد مخفی، نحوه عملکرد آن و موارد دیگر است.
طبق گزارش «هاآرتص» پس از تماس این روزنامه صهیونیستی درخصوص افشای اطلاعات، ارتش رژیم صهیونیستی اسناد را حذف و دسترسی به آنها را مسدود کرد. این اسناد مربوط به روند قانونی بین یک مامور این واحد و ارتش صهیونیستی درخصوص تصمیم ارتش مبنی بر عدم تمدید خدمت وی ​​است.
به گزارش‌هاآرتص، اطلاعات فاش شده شامل جزئیاتی در مورد ساختار واحد مخفی، نحوه عملکرد آن، حساس‌ترین پروژه‌ها، اسامی، آدرس‌ها و همچنین شماره تلفن ماموران و کارمندان ارتش رژیم صهیونیستی بود. همچنین اطلاعاتی درخصوص ارتباطات بین واحد اطلاعات و سایر واحدهای ویژه نظامی هم موجود بود. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت:« به دنبال درخواست خبرنگار، تحقیقات در مورد این موضوع انجام شد. پس از بررسی ما، دسترسی به اسناد طبقه‌بندی شده در سیستم محدود شد. این موضوع بررسی خواهد شد.» وی افزود: «وبسایت دادگاه توسط وزارت دادگستری اداره می‌شود و با انتقال اطلاعات توسط مقامات اطلاعاتی ارتش اسرائیل، وزارت دادگستری مطالب حساس را حذف و دسترسی به آن مطالب را در سایت مسدود کرد.»