شهادت فرمانده و 2 تکاور پلیس

گروه حوادث/ درگیری تکاوران پلیس با اشرار مسلح در دشت سمسور
- مرز کرمان و سیستان‌وبلوچستان- که از عصر سه‌شنبه آغاز و تا صبح دیروز ادامه داشت در حالی منجر به زمینگیر شدن قاچاقچیان شد که در این عملیات نفسگیر فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر و دو نفر از تکاوران پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این عملیات ویژه در جمع خبرنگاران گفت: عصر روز سه‌شنبه تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر هنگام گشت در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، یگان تکاوری بم موفق به زمینگیر کردن قاچاقچیان شدند.
وی افزود: در این درگیری «سرهنگ مهدی توسنگ» فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر، استواریکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیر حسین خدادادی» به درجه رفیع شهادت نائل و شش نفر از مأموران مجروح شدند که حال عمومی آنها مطلوب گزارش شده است.


با توجه به میزان درگیری و حجم آتش سنگین اشرار، نیروهای تکاوری پلیس تا ظهر دیروز در حال پاکسازی منطقه بودند.
همچنین با توجه به شهادت مظلومانه سه نفر از مجاهدان غیور نیروی انتظامی، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی این حادثه را تسلیت گفت. در متن پیام آمده است:
 شهادت مظلومانه سه دلاور مرد نیروی انتظامی شهیدان والا مقام سرهنگ مهدی توسنگ؛ استواریکم احسان شیرخانی و سرباز وظیفه امیرحسین خدادادی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در دشت سمسور(مرزبم و سیستان و بلوچستان) موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و دیگر سپاهیان ثارالله کرمان شد.این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.