رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها‌ گریه کن»(اخبار ادبی و هنری)

این مراسم، دیروز یکشنبه 30 آبان با حضور جمعی از نویسندگان، فعالان فرهنگی و خانواده‌های شهدا در تالار وحدت برگزار شد.
متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
- با شوق و عطش، این کتاب شگفتی‌ساز را خواندم و چشم و دل را شستشو دادم. همه چیز در این کتاب، عالی است؛ روایت، عالی؛ راوی، عالی؛ نگارش، عالی؛ سلیقه‌ی تدوین و گردآوری، عالی، و شهید و نگاه مرحمت سالار شهیدان به او و مادرش در نهایت علوّ و رفعت. . هیچ سرمایه‌ معنوی برای کشور و ملّت و انقلاب برتر از اینها نیست. سرمایه‌ باارزش دیگر، قدرت نگارش لطیف و گویایی است که این ماجرای عاشقانه‌ مادرانه به آن نیاز داشت.


۱۰ اسفند ۱۳۹۹
- از نویسنده جدّاً باید تشکّر شود.
در این مراسم قرآن و انگشتر اهدایی رهبر انقلاب به مادر شهید محمد معماریان اهدا شد.
در ادامه متن تقدیر و تحسین رهبر انقلاب بر شعر «نغمه مستشار نظامی» و توجه این بانوی شاعر به مادران شهدا منتشر شد.
در متن تحسین رهبر انقلاب آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
بسیار کار درست و به جایی کرده‌اند؛ آن بانوی شهیدپرور و آن حماسه در خور چنین ستایشی‌ست. ‌ای کاش برای دیگر مادران ارجمند شهیدان در قم مانند مادر شهیدان زین‌الدین و در سراسر کشور نیز زلال قریحه شاعران آثاری بیافریند. من هم آن کتاب را خوانده‌ام و چند کلمه تقریظ بر آن نوشته‌ام.
سایر اخبار این روزنامه
بدهی 535 هزار میلیارد تومانی اوراق روحانی فروخت رئیسی باید بپردازد عملیات گروگان‌گیری برنامه توسعه آب و انرژی (یادداشت روز) اخبار ویژه کشف بقایای اجساد 100 دانش‌آموز بومی این بار در آمریکا هزینه‌های درمان ناباروری «بیمه» شد دورکاری مادران شاغل اصلاح و تسهیل می‌شود حاج حسن جلوتر از موضوعات روز بود افتتاح 2550 پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج مستضعفین عملیات شهادت‌طلبانه معلم فلسطینی تاکنون یک صهیونیست کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند مناطق آزاد به‌جای واردات بی‌رویه به مرکز صادرات، رونق تولید و ارتباطات مالی تبدیل شوند رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها‌ گریه کن»(اخبار ادبی و هنری) لفاظی آمریکا و اسرائیل علیه ایران در آستانه دور جدید مذاکرات حول برجام پشت پرده دروغ بزرگ اخراج فرمانده مستشاران ایرانی از سوریه دولت روحانی به بدترین شکل تأمین مالی انجام داد افتتاح 2550 پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج مستضعفین افتتاح 2550 پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج مستضعفین