حادثه تلخ: زیر گرفتن حاضران در رژه کریسمس در آمریکا+ ویدئو

نیویورک‌تایمز

عکس یک این روزنامه آمریکایی، یک روز بعد از حادثه تلخ زیر گرفتن حاضران در رژه کریسمس در ایالت ویسکانسین را نشان می‌دهد. در این حادثه یک خودرو شاسی‌بلند به سمت جمعیت رفت که پنج کشته و 12 زخمی برجای گذاشت. یک نفر در این رابطه دستگیر شده که گفته می‌شود 39 ساله است و در نوجوانی مورد آزار و اذیت خانگی قرار گرفته و دارای سوءپیشینه بوده و پیش از این هم توسط پلیس دستگیر شده بود.

دیلی‌اکسپرس



به گزارش دیلی‌اکسپرس، خشم فزاینده‌ای نسبت به تعداد پناهجویانی که از کانال انگلیس عبور می‌کنند، وجود دارد. این واکنش اجتماعی به نقل از سر ادوارد لی، نماینده حزب محافظه‌کار عنوان شده؛ او گذرگاه‌های مهاجران را بحران «وضعیت اضطراری ملی» توصیف می‌کند.

فایننشال‌تایمز

جانسون، نخست‌وزیر انگلیس پس از سخنرانی در جمع رهبران تجاری CBI با فشارهایی مواجه شده که تیم دولت خود را متزلزل کرده است. یکی از گروه‌های تجاری گفته که این سخنرانی فاقد استراتژی بوده و به اندازه کافی خوب نبود. فایننشال‌تایمز نوشته صحبت‌های جانسون «ترس» را در میان نمایندگان محافظه‌کار ایجاد کرده که ساختمان شماره 10 «قوی نیست».

 

گاردین

گاردین نوشته «صلاحیت و انگیزه» بوریس جانسون در موضوعات مطرح‌شده در سخنرانی گیج‌کننده اخیرش در جمع رهبران تجاری، بزرگ‌ترین نگرانی نمایندگان محافظه‌کار است. این روزنامه از چند نماینده محافظه‌کار نقل می‌کند که در مورد توانایی جانسون برای رهبری حزب تردیدهای جدی ایجاد شده است. جانسون در حال لبخند زدن در شهربازی پارک پپا خوکه Peppa Pig World تصویر شده که البته خودش در طول سخنرانی در گروه CBI از آن تعریف کرد.