بزرگ‌ترین مراسم جشن ازدواج در صنعا برگزار شد

 
جشن بزرگ ازدواج دسته‌جمعی
هفت هزار و 200 عروس و داماد در یمن برگزار شد.
به گزارش شفقنا، به نقل از المسیره نت، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن روز پنج شنبه در جشن ازدواج دسته‌جمعی


هفت هزار و 200 عروس و داماد یمنی در صنعاء به سخنرانی پرداخت و گفت: این مراسم نشان می‌دهد که مردم یمن علیرغم همه مشکلات و جنگ و محاصره هنوز زنده و امیدوار هستند.
الحوثی این مراسم را بزرگترین مراسم ازدواج دسته‌جمعی در یمن بلکه جهان عرب دانست و افزود: مردم یمن امروزه در همه امور بی‌نظیر رفتار می‌کند که این موضوع از ایمان آنها سرچشمه می‌گیرد.
وی تأکید کرد: دشمنان یمن تلاش دارند تا مظاهر زندگی را با کشتار و محاصره و گرسنگی دادن از بین برده و جوانان را به فساد بکشانند اما زندگی جاری است. رهبر انصارالله یمن گفت: ازدواج دسته‌جمعی امروز حامل پیام ایستادگی در مقابل دشمن و ایستادگی در مقابل تمامی تهدیداتی است که دشمن با توطئه‌های خود ایجاد کرده است.
مراسم در صحن مسجد «الشعب» صنعاء و به ابتکار سازمان «زکات» یمن و با حضور هزاران نفر از مردم یمن برگزار شد.
طبق اعلام سازمان زکات یمن، هدف این مراسم تأمین مخارج عروسی و زندگی فقراء و جوانانی است که به دلیل جنگ و محاصره هزینه‌های زندگی برای آنها بسیار افزایش یافته است. این سازمان از تمامی افراد خیر خواست تا برای برگزاری هرچه بیشتر این گونه مراسمات کمک کنند.
گفتنی است، برپایی این مراسم باشکوه در یمن در حالی است که دشمن مردم یمن یعنی سران عربستان سعودی پس از چند سال کشتار بی‌رحمانه در یمن و ناکامی در مقابله با حملات و ایستادگی یمنی‌ها حال و روز ناخوشایندی دارند و به عبارتی همزمان با این جشن با شکوه عروسی در یمن، سران عربستان عزادار زخم‌های دریافتی از مقاومت مردم یمن هستند.
سایر اخبار این روزنامه
پیام شهیدان به مسئولین و مردم/ اتحاد و احساس مسئولیت بیشتر تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت‌الله سید رضی شیرازی افق فراروی «جبهه مقاومت» در منطقه (یادداشت روز) اخبار ویژه ائتلاف آمریکا در سوریه 3 هزار غیرنظامی از جمله 1000 کودک را کشته است سردار قاآنی: تا فرصت باقی است از جغرافیای اطراف ایران خارج شوید نماینده کنگره آمریکا: در پی اعمال فشار به ایران بودیم از سوی ایران تحت فشار قرار گرفته‌ایم نشست مهم سران شیعه در خانه هادی العامری با هدف برون‌رفت از بحران سیاسی تیم مذاکره‌کننده نماینده ملتی است که پای آرمان‌های خود تا آخرین قطره خون ایستاده است مروری بر نهضت جنگل در یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک صنعت نفت ایران بدون توافق هسته‌ای هم احیا می‌شود مرگ و میر صفر یا یک نفری کرونا در 13 استان طی شبانه‌روز گذشته بزرگ‌ترین مراسم جشن ازدواج در صنعا برگزار شد پیام شهیدان به مسئولین و مردم/ اتحاد و احساس مسئولیت بیشتر پیام شهیدان به مسئولین و مردم/ اتحاد و احساس مسئولیت بیشتر