سردار قاآنی خطاب به آمریکا: کوچکترین حرکتی کنید دندانتان را خرد می‌کنیم

فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه گفت: به آمریکاییان می‌گوییم هنوز از جغرافیای اطراف ما وقت دارید که با ذلت بیرون بروید وگرنه از تمام این جغرافیا بدتر از افغانستان اخراج می‌شوید؛ دورانی که هر کاری می‌خواستید انجام می‌دادید گذشت.
به گزارش تسنیم، ‌سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی پیش از ظهر امروز در نخستین مراسم سالگرد شهید استوار محمودآبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه شهیدان فاطمیون اظهار داشت: امروز در سراسر استان یاد شهید استوار سبب گرامیداشت یاد همه شهدای مقاومت شد.
وی با بیان اینکه این جلسات ضمن اینکه برای تکریم شهداست جایی است که ما یک بار دیگر این ویژگی‌های ارزشمندی که در درون آنها وجود داشته مرور کنیم، بیان کرد: ما وقتی در این مجالس جمع می‌شویم باید یک بار دیگر مرور کنیم ویژگی‌های ارزشمندی که این شهدا داشتند چون ما راه نیمه تمام آنها را باید ادامه بدهیم.
فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه با اشاره به ویژگی شهدا بیان کرد: اولین ویژگی مشترک همه شهدا عمل به تکلیف است شهدای ما بر یک مبنای تحلیل صرفا سیاسی پای کار نیامدند همه شهدای ما دنبال این بودند که تکلیف خود را انجام دهند و تعیین کننده تکلیف در مکتب شهدا و شهید استوار در گذشته وجود مبارک امام راحل و امروز مقام عظمای ولایت است.


وی بیان کرد: شهدای ما بر مبنای تکلیف حرکت کردند و ما فرزندان رسول الله هستیم در سلسله مراتب ولایت وظیفه خود را می‌دانیم که از چه کسی تکلیف بگیریم. وظیفه را از امام می‌پذیریم و کسانی که در سلسله مراتب این امام قرار بگیرند و شهدای ما برای انجام تکلیف الهی وارد میدان شدند. اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده شهدا باشیم باید تکلیف مدار باشیم تکلیفی که از مصدر امامت و ولایت مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه در دنیایی که آمریکا و اسرائیل جهانخوار مقابل ما هستند باید اینجوری باشیم، گفت: هر چند امروز به لحاظ امکانات بسیار پیشرفت کرده‌ایم اما اینکه گفته می‌شود فرهنگ جبهه ساری و جاری در جامعه شود این است؛ امروز هر مشکلی را بخواهیم حل کنیم اگر این ویژگی‌ شهدا را داشته باشیم و به کار بگیریم حل می‌شود این پیام شهدای ما است. وی با بیان اینکه پیام آخر به دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: پیام این است که دورانی که شما هر غلطی می‌خواستید بکنید و هیچ کس چیزی نگوید و دوران بزن و درو گذشته است اگر زدید باید بخورید تا آخرش؛ 20 سال در افغانستان جنگیدند به کجا رسیدند؛ شکستی که آمریکا در سال گذشته خورد؛ آنقدر مسائل اصلی و فرعی کردند که دنیا متوجه نشود اما بالاترین شکست برای آمریکا شکست در افغانستان بود‌. فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه بیان کرد: آمریکایی‌ها در دنیا جنگ راه می‌انداختند و سود خود را با فروش ادوات جنگی می‌بردند اما در افغانستان و عراق خودشان آمدند اما بعد از 20 سال به کجا رسیدند مذاکره کردند هر چند در مذاکره هم خیانت کردند و این مسائل را امروز برای مردم افغانستان به وجود آوردند.
وی با بیان اینکه اهداف جبهه مقاومت و خروج آمریکا از منطقه بعد از شهید سلیمانی بخشی عمل شده و بخشی هم با عزت جبهه مقاومت عملی می‌شود، افزود: امروز از افغانستان اخراج شدند یا به عبارت بهتر فرار کردند آدم‌های خودشان را نتوانستند خارج کنند؛ 20 روز مقاومت نکردند در حالی که در جبهه مقاومت در مکتب انقلاب اسلامی کار را یاد گرفتند و مردانه می‌جنگند.
فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه بیان کرد: به آمریکاییان می‌گوییم هنوز از جغرافیای اطراف ما وقت دارید که با ذلت بیرون بروید وگرنه از تمام این جغرافیا بدتر از افغانستان اخراج می‌شوید؛ دورانی که هر کاری می‌خواستید انجام می‌دادید گذشت. شهدای ما در مسیری جان دادند که هدف نهاییشان از بین بردن وجود شماست. سردار قاآنی بیان کرد: ما باید بدانیم خداوند به برکت شهدا چقدر عزت داده و چقدر ظرفیت ایجاد شده که این راه را جلو ببریم البته دشمن هر روز در زمینه‌های مختلف مشکل ایجاد می‌کند اما ظرفیت‌هایی که در این کشور به واسطه وجود شهدا ایجاد شده باعث شده این ملت هم از خودشان به بهترین شکل دفاع کنند و هم از ملت‌های مظلوم.
وی خاطرنشان کرد: سال‌های سال آمریکا حرف از تحریم روی میز و زیر میز می‌زند اما توان و ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و اقتدار و عزت این ملت به حدی رسیده که می‌دانند اگر کوچکترین حرکتی کنید دندان‌های شما در دهانتان خرد می‌شود. این مسیر شهدا مرحله به مرحله ادامه دارد تا به هدف الهی که تشکیل حکومت جهانی امام زمان است برسد.