وزارت اطلاعات حساب بانکی ۷۰۰ فعال غیرمجاز بازار ارز را مسدود کرد

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‎الشریف)، با همکاری بانک مرکزی همه حساب‌های بانکی بیش از 700 نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود گردید.
وی با بیان اینکه اسامی این دلالان ارزی جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: گردش برخی از حساب‌های مسدود شده در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان می‌باشد.
این مقام مسئول در معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه پایش، شناسایی و ردیابی مالی حساب‌های بانکی مشکوک فعالان ارزی به‌صورت مستمر در حال انجام است، گفت: طی روز‌های آتی نیز اقدامات لازم جهت اخذ حکم قضایی برای مسدودسازی حساب‌های بانکی تعداد دیگری از فعالان غیرمجاز ارزی در دست انجام است.
سایر اخبار این روزنامه
صریح و صمیمی با دانشجویان/ رئیسی: نرخ ارز را دستکاری می‌کنند تا اقتصاد را به مذاکرات گره بزنند کار برای مردم‌ و دوستان و دشمنانش! (یادداشت روز) اخبار ویژه اعلام 3 روز عزای عمومی در بصره پس از انفجار خونین تروریستی بخشی از اقدامات 100 روزه دولت در حوزه سوخت از مدیریت حمله هکری تا تأمین گاز زمستانی تمام نیاز ارزی مردم در بازار نیما و متشکل موجود است ریاض و 5 شهر بزرگ عربستان زیر ضرب پهپادها و موشک‌های انصارالله ولایتی: رفت و آمد بعضی‌ها به سوریه نشانه بن‌بست دشمن است آمریکا نگران ورود ایران به زمین بازی جدید در عرصه فناوری است محکومیت‌های متوقف‌مانده در بخش اول پرونده «کرسنت» به اجرای احکام رفت وزارت اطلاعات حساب بانکی ۷۰۰ فعال غیرمجاز بازار ارز را مسدود کرد رژیم صهیونیستی به کاهدان زد حمله موشکی به کانتینر برنج در سوریه! ریاض و 5 شهر بزرگ عربستان زیر ضرب پهپادها و موشک‌های انصارالله ریاض و 5 شهر بزرگ عربستان زیر ضرب پهپادها و موشک‌های انصارالله