تعبیر وارونه مطالبات مردم توسط دشمنان ایران

رحیم رضاخانی‪-‬ رهبر معظم انقلاب اهمیت «جهاد روایت و تبیین» را با تکرار تاکیدات گذشته خود درباره ضرورت روایت حقیقیِ «واقعیات جامعه، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و حوادث گوناگون ۴۲ سال اخیر» فرمودند: اگر این کار نشود که در موارد متعدد نشده است، دشمن روایت تحریف‌آمیز و دروغ خود را در افکار عمومی جاری، و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم، اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه می‌کند.
آنچه این روزها در جای جای میهن عزیزمان مشاهده می‌کنیم ماحصل ۸ سال بی‌تدبیری و عدم توانایی مدیریت در مسئولیت‌های اساسی کشور می‌باشد، با عدم توجه مسئولین که آن هم گاهی عامداً و گاهی هم از روی‌عدم توانایی در مدیریت‌ها می‌باشد، موجب شده امروز مردم چاره را در اعتراض به دریافت مطالبات خود بدانند. در این بین اگر کارشناسان و تحلیلگران انقلابی واقعیات جامعه را روایت نکنند، آنگاه دشمن که برای این نوع رفتارها سالهاست برنامه ریزی کرده است که جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد، در جامعه نفاق ایجاد ‌می‌کند. دشمن به دنبال این است که ما را منزوی کند اما نه تنها نتوانست بلکه امروز این هم افزایی که میان این مردم، مسئولین، جوانان و ارگان‌ها، زن‌ها و مردها که بر اساس فرهنگ تشیع و فرهنگ ایرانی و ایثار و فداکاری و محبت است شکل گرفته، دنیا را متحیر کرده است. ایران تحت تحریم، ایرانی که همه کوزه‌ها را سر او می‌شکنند، ایرانی که می‌گفتند دیگر در سال98
۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد داشت امروز دارای عزت و آبرو شده است. دشمنان انقلاب و اسلام بیش از پیش خود را برای مقابله با اسلام ناب آماده کرده اند. آن‌ها همواره سعی نمودند تا از راه‌های گوناگون کیان و عظمت اسلام را متزلزل سازند، بنابراین برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی در مرحله اول باید دشمن را شناسایی کرد و سپس با تاسی به اولیای الهی روش برخورد با آنان را آموخت، زیرا دشمن با چهره‌های گوناگون ظاهر می‌شود و برای هر زمانی باید سلاحی متناسب با آن زمان را به کار گرفت.
باید با بصیرت افزایی و دید وسیع به ملت فهیم ایران روشنگری شود که دشمنان به فکر نابودی انقلاب و بخصوص دین مبین اسلام از پیکریه‌ی جهان هستند، دشمن باید صدای واحدی را از داخل بشنود و باید احقاق حق خودمان را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم، و حتی به افکار عمومی جهانیان روشنگری کنیم و دیپلماسی عمومی و مردمی را در اختیار بگیریم و جبهه‌سازی نوینی کنیم. باید بین ظرفیت‌های مختلفی که در دولت‌های مختلف وجود دارد و نسبت به دشمنی با آمریکا با ما مشترکاتی دارند آگاه‌سازی شود. در داخل کشور در برهه‌ای از زمان عده‌ای مشکلات متعدد را با نمی‌شود و« نمی‌توانیم» پاسخ می‌دادند. اما برای ما مسجل شد که ما می‌توانیم اگر حرف خود را منطقی و دقیق بزنیم و دچار سستی نباشیم تمامی مشکلات در داخل کشور مرتفع خواهند شد.


دشمنان انقلاب از اعتراضات اخیر می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و اقدام به کشته‌سازی و سناریوهای مختلف می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند در حالی که مردم انقلابی خود به خوبی می‌دانند که خط خود را با ضدانقلاب و منافق جدا کنند.
نباید اجازه داد آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران از درخواست و مطالبات عادی مردم سوءاستفاده نمایند و مطالبات به حق خود را با نفوذ چند منافق تبدیل به بحران نمایند، همه‌ی این معضلات و کمبودها به دست ایران و ایرانی برطرف خواهد شد. بنابراین در کنار هم و متحدانه در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستادگی خواهیم کرد و همچون گذشته بر مشکلات میهن عزیزمان پیروز خواهیم شد.