بازگشت آبی‌ها به خوشبختی!

امید مافی‪-‬ ادامه ماجراجویی‌های فرهاد منتج به صدرنشینی آبی‌ها شد و استقلال بالاخره در هفته دهم با بیست امتیاز بالاتر از تمام مدعیان قرار گرفت و نغمه ترکتازی را با صدای بلند خواند.
دیروز عصر ارتش هوایی آبی‌ها وقتی سپاهان قدرتمند را فلج کرد و ژستد جنگ‌های هوایی را به سود خود رقم زد این تیم محبوب پایتخت بود که سنگر زردهای نصف جهان را دچار حریق کرد و به محرم یاد داد آتشبازی با همه خطرناکی‌اش می‌تواند یک ارتش بی‌پروا را به صدر رهنمون کند.
وقتی فرهاد کناره‌ها را بست و سازمان دفاعی لاجوردی‌ها همچون هفته‌های اخیر بی‌نقص و بی‌اشتباه عمل کرد، مردان استقلال فرصت یافتند تا دل زاینده رودی‌ها را بسوزانند و انتقام تمام این سال‌ها را از گردانی که با دماغ‌های باد کرده مانور می‌داد، بگیرند.
یک پرواز بلند از ژستد که همه را در حسرت پاگشایی گذاشته و یک شلیک حساب شده از جعفر سلمانی برای مقهور کردن قفس بان خارجی و سیم خاردارهای طلایی کافی بود.


حالا استقلال آن بالا ایستاده و روح جنگندگی و پیشتازی بر کالبد لاجوردی‌ها دمیده شده تا با روحیه مضاعف به پرپر کردن رویاهای حریفان بیندیشند و باور کنند که می‌توانند پنج هفته دیگر جشن قهرمانی نیم فصل را بگیرند.
فرهاد مجیدی که دیروز عصر در برابر سکوهای خواب‌آلود محرم و شاگردانش را به کشتن داد حالا می‌تواند یک نفس راحت از ته دل بکشد و جای پای خود را کنار نیمکت دوزخی محکم کند و پاسخ دندان‌شکنی به منتقدانش بدهد.
انگار همه چیز دست به دست هم داده تا باورهای دم نکشیده آبی‌ها دم بکشد و لیگ تا اطلاع ثانوی به رنگ آسمان درآید و رقیبان مسحور طنازی تیمی شوند که جاه طلبانه تقاص سال‌ها ناکامی را از این لیگ ملتهب می‌گیرد.