همنوایی عصرانه ارکستر سرخ ها!

امید مافی‪-‬ ضد حملات کشنده و تمام‌کنندگی مهاجمانی که با ترحم غریبه بودند سبب شد تا سرخ‌ها فاتح نبرد درگیرانه عصر چهارشنبه شوند و با استفاده بهینه از موقعیت‌ها پیکان را به مسلخ بفرستند.
پرسپولیس برای آنکه از فشارهای جانبی خارج شود و نفسی تازه کند نمایش حسادت برانگیزی را ارائه داد و با اتکا به برنامه‌ای مدون تیرهای خلاص را بر پیکر خودروسازان شلیک کرد.
یحیی که اینبار روی نیمکت دست پری داشت با تعویض‌های طلایی خود، کاری کرد که جدال غرب پایتخت آبستن اتفاقات هولناک شود و ارتش سرخ سه بار لباس سیاه را بر تن مجتبی حسینی و شاگردانش کند.
دیروز آل کثیر و شجاعی در قامت فرشته نجات به محض ورود خود به کارزار از


سیم خاردارهای سورمه‌ای به سلامت گذر کردند و تور دروازه حریف را لرزاندند تا پیکان در کمتر از دو هفته شش تایی شود و در گوشه رینگ به تیمی مغموم و مستاصل بدل گردد.
پرسپولیس با کامیابی در جدال دستگردی و همنوایی در ارکستر عصرانه آن سوی تهران درندشت ۱۹ امتیازی شد تا فاصله خود را با لژنشینان به حداقل برساند و صدای نفس‌هایش بیخ گوش استقلال و آلومینیوم حس شود.حالا که یحیی به سوت و کوری خانه‌اش پایان داده و با له کردن پیکان دوباره در کورس قهرمانی قرار گرفته است لابد می‌تواند
پیش دوست و دشمن سرش را بالا بگیرد و از حالا روی اعصاب مدعیان قدم بزند.
لیگ به روزهای متشنج و ملتهبی رسیده و جدال میلیمتری تیم‌هایی که راضی به عقب‌نشینی نیستند موجب شده تا در ازدحام رقیبان، ناقوس‌ها به صدا درآید و افق پیش روی لیگ در هاله‌ای از غبار قرار گیرد.
استقلال و آلومینیوم بیست امتیازی به همراه سپاهان، پرسپولیس و گل گهر حلقه محاصره یکدیگر را تنگ‌تر کرده‌اند و هیچ کس نمی‌تواند حدس بزند در پایان نیم فصل عروسی در کدام کوچه برپا خواهد شد و چراغ‌ها به خاطر کدام تیم روشن خواهند شد.
آنچه مبرهن است اینکه استقلال و پرسپولیس در قامت دو رقیب سنتی امسال بیش از گذشته به پر و پای هم پیچیده‌اند تا فریاد لیاقت خود را جار بزنند و از زار زدن حریفان نترسند.
راستی پایان این ماجرا چگونه رقم خواهد خورد و در هفته‌های پیش رو مصراع آخر رباعی رستگاری را کدام قشون خواهد سرود؟
تا این لحظه هیچ کس نمی‌داند خورشید از کدام طرف طلوع خواهد کرد و غروب به تن‌پوش کدام ارتش شکست خورده بدل
خواهد شد.