معاون اول قوه قضائیه: همکاران ما با حقوق دو و سه میلیون زندگی می‌کنند

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه میانگین حقوق کارکنان حقوق قوه قضائیه از ۴۰ دستگاه حاکمیتی کمتر است، گفت: شرمنده همکاران اداری و قضایی خود هستیم که با حقوق ۲ میلیون و ۳ میلیون تومانی زندگی می‌کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه روز ۲۴ آذر از مجتمع قضایی «مفتح» بازدید کرد و وضعیت موجود را مورد ارزیابی قرار داد. وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این مجتمع قضایی، دستوراتی در جهت رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌ها صادر کرد.
معاون اول قوه قضائیه همچنین ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های آنان صادر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق طی سخنانی خطاب به کارکنان این مجتمع تاکید کرد تمام تلاش‌ها باید معطوف به رسیدگی به پرونده‌های مردم به‌طور دقیق و سریع باشد.


معاون اول قوه قضائیه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: دشمن به واسطه شایعه‌پراکنی، برای القاء ناامیدی به مردم تلاش می‌کند و تمام همت خود را بر این نهاده که امیدی را که در دل مردم ایجاد شده‌است، نابود کند.
وی با بیان اینکه در دوره تحول و تعالی خدمات بی‌نظیری به مردم ارائه شده است، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته سطح رضایت مردم از قوه قضائیه و کارکنان بالا است.
مصدق با انتقاد از انتشار برخی اخبار در ماجرای دروغین حقوق ۱۸۴ میلیون تومانی یکی از کارکنان قوه قضائیه اظهار کرد: شرمنده همکاران اداری و قضایی خود هستیم که با حقوق ۲ میلیون و ۳ میلیون تومانی زندگی می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه